-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Honda Accord: poleglem w bitwie o hamulce
Date: Wed, 7 Jul 2010 07:49:27 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <i...@p...onet.pl>
References: <i...@p...onet.pl> <u...@k...swps.edu.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-224-20-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1278507247 1446 76.224.20.10 (7 Jul 2010 12:54:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jul 2010 12:54:07 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <u...@k...swps.edu.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2295273
[ ukryj nagłówki ]"Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> wrote in message
news:ulodg7-l3o.ln1@kerber0.swps.edu.pl...
> On 06.07.2010 15:30, Pszemol wrote:
>> W ubiegły weekend zaplanowałem sobie remont hamulców w swoim
>> '04 Accordzie co to ma 150 tyś km na liczniku. Gorąco było jak diabli,
>> ale ustawiłem auto w cieniu i zacząłem wcześnie rano z nadziejami że
>> długo mi to nie zajmie :-)
>>
>> Cała operacja skończyła się szybciej niż myślałem gdy poległem w boju
>> przy odkręcaniu małych śrubek mocujących tarcze hamulcowe. Takie
>> małe pipki na śrubokręt Philips. Kupiłem wcześniej nawet śrubokręt
>> udarowy aby je odkręcić przewidując problemy - taki co się młotkiem
>> mu wali w tyłek a ten kręci końcówką umocowaną w śrubie.
>> Śrubkokręt się pogiął a śruby ani rusz...
>
> Kiepski srubokret udarowy.. Nie ma prawa nie puscic.
> Ja z braku srubokreta odkrecam pneumatykiem na najnizszej mocy. Tylko bit
> musi byc dobry, bo kiepski potrafi sie rozprysnac albo skrecic w S
No mój się skręcił w S. Same tylko te 4 motylki przy końcu.
Ten impact driver to wyrób marki HUSKY 47200.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=