-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Holowanie elektryka
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<rh54uv$eha$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f362e26$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<9944388687$20200814085531@squadack.com>
<5f3639c8$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5335926707$20200814100620@squadack.com>
<5f3699b4$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<rh677a$hs$7$Cav@news.chmurka.net>
<5f36a75b$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<rh6meb$9se$3$Cav@news.chmurka.net>
<5f36ea9b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<rh7pem$rl4$1$Cav@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sat, 15 Aug 2020 08:29:17 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rh7pem$rl4$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 39
Message-ID: <5f3780bc$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1597472956 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 549 80.53.118.49:61460
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3162
X-Received-Body-CRC: 298448380
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682667
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-08-15 o 06:48, Cavallino pisze:
> W dniu 14-08-2020 o 22:48, cef pisze:
>
>>>>>> Dlaczego zatem tak marketingowo podkreśla się ten zasięg.
>>>>>> O co w takim razie chodzi?
>>>>>
>>>>> Żebyś wiedział za co płacisz.
>>>>> Czymś elektryk za 200 tys musi się odróżniać od tego do miasta,
>>>>> który kosztuje 100 tys.
>>>>
>>>> Ale nie mówiłem o cenie nic.
>>>
>>> Ale ja mówię czym to trzeba tłumaczyć.
>>
>> Wychodzi na to, że płacę ekstra cenę za coś co jest u konkurencji
>> osiągalne bez wysiłku.
>
> Konkrencji w sensie smrodowozu?
> Po pierwsze to nie jest specjalnie konkurencja, jak ktoś się zdecyduje
> na elektryka, to już smrodowozu nie chce.
> Więc porównuje elektryki, ale między sobą.
Niekoniecznie w takim sensie, bo tak naprawdę jedynie Tesla
i parę innych istniejących tylko jako projekty firm w komputerze
są spoza dotychczasowej branży motoryzacyjnej, więc dla potentatów w branży
to jedynie przebranżowienie.
Sam proces przesiadania się może być gwałtowny o ile będzie
zainteresowane klienta (na razie bardziej idzie to nakazowo)
A zainteresowania nie ma, bo klienci porównują do tego co mają
i akurat smrodzenie nie jest najważniejszym kryterium.
>> Tylko wtedy jak stanie się tani i każdy go kupi,
>> to na pewno nie nadąży infrastruktura ładowania
>
> 100 la temu benzynę kupowało się w aptece...
Być może za sto lat baterie da się wyhodować w ogródku.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.08.20 08:39 m4rkiz
- 15.08.20 08:55 cef
- 15.08.20 10:29 m4rkiz
- 15.08.20 10:45 Jacek Maciejewski
- 15.08.20 10:46 Mateusz Viste
- 15.08.20 11:56 zhbick
- 15.08.20 12:01 RadoslawF
- 15.08.20 12:23 Mateusz Viste
- 15.08.20 12:26 m4rkiz
- 15.08.20 16:58 RadoslawF
- 15.08.20 20:45 Cavallino
- 15.08.20 20:47 Cavallino
- 15.08.20 20:50 Cavallino
- 15.08.20 20:53 Cavallino
- 15.08.20 20:56 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=