eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHolek bez PJRe: Holek bez PJ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Holek bez PJ
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5a99807c$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9983ab$0$31349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a99859f$0$31358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a998925$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
    <6t7g9pxtpsfg$.159aqfewu2vgn$.dlg@40tude.net>
    <9...@4...com>
    <z...@4...net>
    <p7de4m$gdl$5@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 4 Mar 2018 13:14:03 +0100
    Message-ID: <1h7egwln0zdhu$.1kmrp6l931t65.dlg@40tude.net>
    Lines: 43
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.39.182
    X-Trace: 1520165844 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 996 89.64.39.182:44252
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625930
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 3 Mar 2018 07:08:24 +0100, Shrek napisał(a):

    > W dniu 03.03.2018 o 00:02, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Sprawa jest prosta - odległość na której dokonyway jest pomiar powinna być
    >> np. 5x dłuższa niż odległość dzieląca radiowóz i pojazd kontrolowany.
    >> Wtedy owszem trzeba by pojechać z nim 2km jeśli chce się go mierzyć jadąc
    >> 400m za nim.
    >
    > Sprawa jest jeszcze prostsza. Należy mierzyć również odległość między
    > pojazdami. NIe jest to jakaś wyższa technologia.

    Trochę jest.
    Taki np. radar Iskra-1 posiada taką funkcjonalność - pomiar prędkości z
    poruszającego się radiowozu.

    W teorii prosta sprawa - jest echo tła wskazujące prędkość radiowozu, jest
    echo względnej prędkości pojazdu którego prędkość się mierzy. Wystarczy
    policzyć.
    W praktyce Iskra-1 nie potrafiła nawet określić prędkości radiowozu - tzn.
    to urządzenie z grubsza żadnej prędkości niczego nie potrafiło zmierzyć.
    Ale jest to jednak atestowany przez GUM sprzęt pomiarowy ;)

    Kolejna sprawa - policja jak zamawiała pierwsze wideorejestratory, to
    warunkiem była pasywność, czyli niewykrywalność przez antyradary.
    Owszem czasy się zmieniły i dziś już antyradary są w zasadzie bezużyteczne,
    ale wymagania w policji pozostały.

    W sumie tam nikt nie widzi problem, skoro podobno 0.2% ukaranych kierowców
    nie przyjmuje mandatu, to brzmi jakby pomiary były idealne... No ale
    wiadomo...

    > Tak - wiem kosztuje. Problem w tym, że to też kosztuje w cholere kasy a
    > wartość tego dowodu jest niewiele większa niż baby drugi kulsona nagrał
    > scenę posciugu komórką.

    W sumie skoro wydają 250+k na nieoznakowany radiowóz, to użycie nawet
    trochę droższego rejestratora z radarem pewnie wiele im tego nie podroży.

    Oczywiście tak należy zrobić docelowo.
    Mój pomysł ma tylko taką zaletę, że można go wdrożyć w jeden dzień, nie
    wydając pieniędzy - opracowując tylko instrukcję obsługi wideorejestratora
    dla policjantów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: