  • 21. Data: 2013-04-18 00:33:42
    Temat: Re: Hmm miałem brać skode a tu..Dacia?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-18 00:07, scobowski pisze:

    > W rejonie morza Jońskiego/egejskiego / wyżyny anatolijskiej
    > jeździ tego multum - zarówno pod znaczkiem renault jak i dacii.
    > Jakoś się kebaby i nochale nie zabijają masowo, jeżdżą i chwalą
    > - pytałem.
    > *symbol się chyba w amerykach nazywa..

    SYMBOLem nazywają w chorwacjach/egiptach/grecjach i innych
    beziowych clijówki, i thalie ...
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 22. Data: 2013-04-18 01:47:23
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Szkoda, że nie Tudorem albo 1000MB. Albo L&K. Tak samo mają się
    > do obecnych produktów grupy VAG.

    Mam sentyment do marki, to moj pierwszy samochod, ale tez zaufanie do
    bezpieczenstwa. Jesli mysleli o tym w czasach, gdy niewielu producentow
    o tym myslalo na swiecie, to chyba dobrze. Zreszta co tu gadac:
    http://www.euroncap.com/results/skoda.aspx

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2013-04-18 08:47:27
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-17 23:12, Robert Rędziak pisze:

    > Wziąć od rodziny lub zaufanego znajomego, pod warunkiem że
    > poprzedni właściciel dbał i użytkował przynajmniej kilka lat (co
    > w przypadku aut kilkuletnich oznacza, że to on był tym frajerem,
    > co nówki kupuje ;)), nie ograniczając się tylko do ,,lać benzynę
    > i jeździć'', bo bardzo często te słowa należy brać dosłownie.

    Skąd wziąć tylu zaufanych znajomych żeby dobrać odpowiedni wóz? :-)
    Z facebooka? Zejdź na ziemię :-)
    Jak już 10-latka i remontować albo nowy.
    Pośrednie możliwości nie wychodzą kosztowo lepiej niż zakup nowego.
    Przy spodziewanym 10-letnim używaniu oczywiście. :-)

  • 24. Data: 2013-04-18 10:09:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waz nabazgrał(a):

    > Miałem kupować citigo a tu widze dzisiaj coś takiego jak nowa dacia sedan
    > za 28500, co to? warto?
    > http://otomoto.pl/dacia-logan-access-1-2-75-nowy-C27
    930233.html

    Tylko ta za 28500 to wersja podstawowa a na fotkach jest już dopieszczona za
    inną kasę :)

  • 25. Data: 2013-04-18 11:13:06
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 18:29:05 UTC+2 użytkownik Waz napisał:
    > [...] wykonanie wnętrza na poziomie fiatów [...]

    ... 20 lat temu. Przejdź się do salonu i zobacz
    jak są wykonane współczesne Fiaty. Zdziwisz się.

    Pozdrawiam
    MK

  • 26. Data: 2013-04-18 20:11:39
    Od: Waz <w...@o...pl>

    W dniu 2013-04-16 20:09, Waz pisze:
    > Miałem kupować citigo a tu widze dzisiaj coś takiego jak nowa dacia
    > sedan za 28500, co to? warto?
    > http://otomoto.pl/dacia-logan-access-1-2-75-nowy-C27
    930233.html

    wersja podstawowa zdjęcia REAL + wyposażenie

    http://otomoto.pl/dacia-logan-od-reki-acces-1-2-75km
    -C28800667.html

    jak dla mnie bomba i nic nie potrzeba mi więcej, jedyny problem to
    czekanie 3 miesiące

  • 27. Data: 2013-04-18 23:48:48
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 18 Apr 2013 08:47:27 +0200, z <z...@u...pl> wrote:

    > Skąd wziąć tylu zaufanych znajomych żeby dobrać odpowiedni wóz? :-)

    No to już problem kupującego. Alternatywą jest jeszcze
    przerzucić kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt zajebistych
    cukierków po starowince z Wermachtu, która jeździła nim tylko do
    klubu BDSM i może coś się znajdzie. Albo zaczynać szukanie od
    górnej części tabelki z cenami, wtedy może prędzej się trafi coś
    sensownego.

    > Jak już 10-latka i remontować albo nowy.

    Znaczy wymienić 3/4 samochodu, często z części używanych na
    części używane, bo inaczej ginie sens ekonomiczny?

    > Pośrednie możliwości nie wychodzą kosztowo lepiej niż zakup nowego.

    TANSTAAFL

    > Przy spodziewanym 10-letnim używaniu oczywiście. :-)

    Nie wiem, czy wytrzymałbym 10 lat w jednym aucie, ale może tak
    trzeba to robić.

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 28. Data: 2013-04-18 23:49:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 18 Apr 2013 01:47:23 +0200, Pawel O'Pajak
    <o...@i...pl> wrote:

    > Mam sentyment do marki, to moj pierwszy samochod, ale tez zaufanie do
    > bezpieczenstwa.

    Ach, sentyment. Do znaczka. Znaczka zapewniającego
    bezpieczeństwo. Rozumiem.

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 29. Data: 2013-04-19 09:11:53
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-18 23:48, Robert Rędziak pisze:

    > No to już problem kupującego.

    I taki problem skłania ku salonowi :-)

    > Znaczy wymienić 3/4 samochodu, często z części używanych na
    > części używane, bo inaczej ginie sens ekonomiczny?

    Części droższe, naprawy bardziej skomplikowane, częściej trudne do
    zdiagnozowania = w sumie DROŻEJ (zakup + naprawy) a efekt i tak nie
    lepszy niż przy wyremontowanym staruszku :-) Nie licząc nerwów i siwych
    włosów. :-)

    > Nie wiem, czy wytrzymałbym 10 lat w jednym aucie, ale może tak
    > trzeba to robić.

    Jako że ten nowy ciągle coraz droższy ;-) przy każdym moim kolejnym
    zapale żeby zmienić i po każdej nowej inwestycji-naprawie dochodzę do
    przekonania że zmienię znane, sprawdzone gu... na nieznane niesprawdzone
    gu... . Tym bardziej że to młodsze jest bardziej śliskie :-) Myślę że
    7-lat obecnym pojeżdżę. A gdyby to był salonowy, świadomie
    skonfigurowany pod moje gusty to ponad 10 lat spoko.
    A jak już będę w tym salonie po nówkę sztukę to z miernikiem lakieru.
    Serio :-)

  • 30. Data: 2013-04-19 12:12:31
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-18 20:11, Waz pisze:
> [...]
    -C28800667.html

    > jak dla mnie bomba i nic nie potrzeba mi więcej, jedyny problem to

    naprawdę uważasz że klima to rzecz zbędna? Auto bez klimy to chyba po
    wyjeździe z salonu nie traci 10% tylko od razu 20%... ale nawet na to
    nie patrząc to auta bez klimy bym nie kupił, za 2000zł sprzedałem ze dwa
    lata temu golfa mk3 z klimą (jak by się chciało jeździć to pewnie nawet
    ze 2000 trzeba by włożyć) - auto pewnie tak samo wygodne, wyposażone, no
    i z "niezniszczalnym" 1,9TDI 90KM

    Lukasz