  • 31. Data: 2013-04-19 15:23:40
    Temat: Re: Hmm miałem brać skode a tu..Dacia?
    Od: Waz <w...@o...pl>

    > naprawdę uważasz że klima to rzecz zbędna? Auto bez klimy to chyba po
    > wyjeździe z salonu nie traci 10% tylko od razu 20%... ale nawet na to
    > nie patrząc to auta bez klimy bym nie kupił, za 2000zł sprzedałem ze dwa
    > lata temu golfa mk3 z klimą (jak by się chciało jeździć to pewnie nawet
    > ze 2000 trzeba by włożyć) - auto pewnie tak samo wygodne, wyposażone, no
    > i z "niezniszczalnym" 1,9TDI 90KM

    nie tylko zbędna ale i szkodliwa

  • 32. Data: 2013-04-19 18:58:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-19 15:23, Waz pisze:
    > nie tylko zbędna ale i szkodliwa
    Szkodliwe to jest życie. Z dnia na dzień zostaje ci go coraz mniej bez
    względu na to czy masz klimę czy nie :)
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 33. Data: 2013-04-22 16:36:56
    Temat: Re: Hmm ... 72 KM 155 km/h.
    Od: "Deneko" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Waz" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > -silniczek 75KM może być faktycznie mały jak na taki ogromny samochód ale
    > jak patrzę na masę 970kg to już nie wiem...

    Hyundai Pony trzybryłowy
    72 KM masa 950 kg
    prędkość max sprawdzona 155 km/h, teren płaski, bez wiatru,
    obciążenie - tylko kierowca

  • 34. Data: 2013-04-24 13:56:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Apr 2013 02:13:06 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Marcin Kiciński
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > ... 20 lat temu. Przejdź się do salonu i zobacz
    > jak są wykonane współczesne Fiaty. Zdziwisz się.

    20 lat temu pisano dokładnie tak samo :).

  • 35. Data: 2013-04-26 23:24:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    >A skoda ma
    > przynajmniej pakiet "klips na przedniej szybie" na trzymanie kwitów
    > parkingowych - zajebista sprawa :)

    Pińć zeta w Juli. I tak tam w okolicach bywasz. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2013-04-28 03:07:25