-
Data: 2009-01-09 11:26:15
Temat: Re: Historia EXC?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2009-01-09 07:38:33 +0100, doktorski <d...@g...com> said:
>> Co już wiem:
>> 2003 - wejście 450 i 525, podwójne kolektory, duży licznik
> OIDP w tym roczniku zrezygnowali z przezroczystego zbiornika - widac
> bylo ile masz jeszcze paliwa. Wygodne.
Owszem, ale poprzedni rocznik to 400/520. Zdaje się, że wrócili do tego
pomysłu w zeszłym albo tym roku :-/
>> 2004 - pojedyńczy kolektor, duży licznik
> Ciut lagodniejsza charakterystyka 525 - wiecej dolu, mniej agresji.
Dobra, jeszcze trochę wygrzebałem, choć to info od hamerykańców i nie
wiem na ile jest to zbieżne z wersjami europejskimi.
- poprawione zawieszenie (zaworki, tłoczki, itp) - ponoć lepsza charakterystyka
- zmiany w wahaczu - dłuższy o 10 mm i zwiększona oś
- poprawione lożyska głowki ramy
- wyższa kierownica o 12 mm
- poprawione sprzęgło
- inny subframe i siedzenie niżej.
>> 2005 - wąski licznik, nowa maska lampy
> Mhm.
- nowa rama
Ktoś może wie, czym oprócz naklejek itp dupereli różnia się wersje Six-Days?
>> Ale jak wygląda sprawa z masą, geometrią, zawiasami, rozrządem,
>> hamulcami itepe? Były jakieś "trefne" roczniki?
> AFAIK zmiany dotyczyly glownie charakterystyki, nie slyszalem o
> narzekaniach na zawiasy w modelach z RFS.
A co daje ten RFS i od kiedy to montują?
>> O 200 EXC wiem tyle co nic - czytałem opis Jareckiego, ale nie mam
>> najbledszego nawet pojęcia, jak ten model rozwijał się w latach.
> Z moich doswiadczen wynika, ze jest ciekawszy niz 250. Jest (wbrew
> logice) nieco mniej zerojedynkowy za to ciut zgrabniejszy
Właśnie też słyszałem o nim dużo dobrego, w tym również to, że jak na
2T jest bardzo trwały. No ale ciągle mam pewne wewnętrzne rozterki,
przed zakupem 2T.
> - nie wiem
> czy przypadkiem nie byl budowany na ramie od setki.
Ponoć właśnie jest. Setką się przeleciałem i się mi bardzo podobało -
nie da się tym jeździć wolno ;-)
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.09 11:43 Jarecki [KenLee]
- 09.01.09 11:57 doktorski
- 09.01.09 12:19 Jarecki [KenLee]
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość