eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHistoria EXC?Re: Historia EXC?
  • Data: 2009-01-09 11:26:15
    Temat: Re: Historia EXC?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-01-09 07:38:33 +0100, doktorski <d...@g...com> said:

    >> Co już wiem:
    >> 2003 - wejście 450 i 525, podwójne kolektory, duży licznik
    > OIDP w tym roczniku zrezygnowali z przezroczystego zbiornika - widac
    > bylo ile masz jeszcze paliwa. Wygodne.

    Owszem, ale poprzedni rocznik to 400/520. Zdaje się, że wrócili do tego
    pomysłu w zeszłym albo tym roku :-/


    >> 2004 - pojedyńczy kolektor, duży licznik
    > Ciut lagodniejsza charakterystyka 525 - wiecej dolu, mniej agresji.

    Dobra, jeszcze trochę wygrzebałem, choć to info od hamerykańców i nie
    wiem na ile jest to zbieżne z wersjami europejskimi.
    - poprawione zawieszenie (zaworki, tłoczki, itp) - ponoć lepsza charakterystyka
    - zmiany w wahaczu - dłuższy o 10 mm i zwiększona oś
    - poprawione lożyska głowki ramy
    - wyższa kierownica o 12 mm
    - poprawione sprzęgło
    - inny subframe i siedzenie niżej.

    >> 2005 - wąski licznik, nowa maska lampy
    > Mhm.

    - nowa rama

    Ktoś może wie, czym oprócz naklejek itp dupereli różnia się wersje Six-Days?


    >> Ale jak wygląda sprawa z masą, geometrią, zawiasami, rozrządem,
    >> hamulcami itepe? Były jakieś "trefne" roczniki?
    > AFAIK zmiany dotyczyly glownie charakterystyki, nie slyszalem o
    > narzekaniach na zawiasy w modelach z RFS.

    A co daje ten RFS i od kiedy to montują?


    >> O 200 EXC wiem tyle co nic - czytałem opis Jareckiego, ale nie mam
    >> najbledszego nawet pojęcia, jak ten model rozwijał się w latach.
    > Z moich doswiadczen wynika, ze jest ciekawszy niz 250. Jest (wbrew
    > logice) nieco mniej zerojedynkowy za to ciut zgrabniejszy

    Właśnie też słyszałem o nim dużo dobrego, w tym również to, że jak na
    2T jest bardzo trwały. No ale ciągle mam pewne wewnętrzne rozterki,
    przed zakupem 2T.


    > - nie wiem
    > czy przypadkiem nie byl budowany na ramie od setki.

    Ponoć właśnie jest. Setką się przeleciałem i się mi bardzo podobało -
    nie da się tym jeździć wolno ;-)


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: