eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHistoria EXC? › Re: Historia EXC?
  • Data: 2009-01-09 12:19:55
    Temat: Re: Historia EXC?
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Ktoś może wie, czym oprócz naklejek itp dupereli różnia się wersje
    > Six-Days?

    *** W standardzie, inny setup zawiasow, korki USD z regulacja napiecia
    wstepnego, siedzenia od SelledalaValle (czy jakos tak), oslony aluminiowe
    silownika sprzegla, skidplate, handdbary, uchwyty do szybkiego wyciagania
    osi. W dwusuwach inne dyfuzory i tlumiki (FMF i Doma). Byly tez wersje z 19
    calowym kolem z tylu. "Factory" mialy dodatkowo inne polki USD i piasty
    (frezowane-CNC i anodowane w ladne kolorki) oraz zebatki Stealth i wydechy
    Akrapovicia. Wszystko dostepne z katalogu Power Parts. Za gruby sos...

    > A co daje ten RFS i od kiedy to montują?

    *** Od poczatku i to powoduje ze motur jedzie :) To nazwa linni modelowej
    silnika 4T SOHC z rozrzadem na srubkach, dwoma filtrami itd. Zdaje sie skrot
    od Racing Four Stroke.

    > Ponoć właśnie jest. Setką się przeleciałem i się mi bardzo podobało - nie
    > da się tym jeździć wolno ;-)

    *** 200 jest nie tylko w ramie, ale i na bazie calego dolu silnika setki.
    Zmieniono gore i dolot. 250 to juz zupelnie inna konstrukcja.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: