  • Data: 2009-01-09 06:38:33
    Temat: Re: Historia EXC?
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sty, 01:31, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Interesuje mnie bardziej to co w środku i ma wpływ na walory użytkowe.

    > Co już wiem:
    > 2003 - wejście 450 i 525, podwójne kolektory, duży licznik
    OIDP w tym roczniku zrezygnowali z przezroczystego zbiornika - widac
    bylo ile masz jeszcze paliwa. Wygodne.

    > 2004 - pojedyńczy kolektor, duży licznik
    Ciut lagodniejsza charakterystyka 525 - wiecej dolu, mniej agresji.

    > 2005 - wąski licznik, nowa maska lampy
    Mhm.

    > Ale jak wygląda sprawa z masą, geometrią, zawiasami, rozrządem,
    > hamulcami itepe? Były jakieś "trefne" roczniki?
    AFAIK zmiany dotyczyly glownie charakterystyki, nie slyszalem o
    narzekaniach na zawiasy w modelach z RFS.

    > O 200 EXC wiem tyle co nic - czytałem opis Jareckiego, ale nie mam
    > najbledszego nawet pojęcia, jak ten model rozwijał się w latach.
    Z moich doswiadczen wynika, ze jest ciekawszy niz 250. Jest (wbrew
    logice) nieco mniej zerojedynkowy za to ciut zgrabniejszy - nie wiem
    czy przypadkiem nie byl budowany na ramie od setki. Gdybym mial
    wybierac 200 - 250 wybralbym 200.

    > Generalnie zmierzam do tego, czy warto dokładać do któregoś z nowszych
    > roczników bo zmiany w nim będą odczuwalne nie tylko dla zawodników, czy
    > takich różnic nie ma i wystarczy patrzeć tylko na to, co zwykle (stan,
    > emeryt w dowodzie itepe ;-)
    250 w roczniku bodajze 2003 mial cos z przednim zawieszeniem - bylo
    strasznie twarde, lapy sztywnialy po pierwszych kilometrach.

    Poszperaj na ktm http://www.ktmforums.com/.

    pzdr, dr
    FJR/525