-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nnt
p.giganews.com!postnews.google.com!s36g2000vbp.googlegroups.com!not-for-mail
From: doktorski <d...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Historia EXC?
Date: Thu, 8 Jan 2009 22:38:33 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 42
Message-ID: <3...@s...googlegroups.com>
References: <gk65sh$jju$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.93.142.183
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1231483114 30278 127.0.0.1 (9 Jan 2009 06:38:34 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jan 2009 06:38:34 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: s36g2000vbp.googlegroups.com; posting-host=195.93.142.183;
posting-account=mloetgoAAAAqoGU3kZxuHh3uwBXuDgD9
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Mozilla/4.0
(compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; SLCC1; .NET CLR
2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR
3.0.04506),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:585425
[ ukryj nagłówki ]On 9 Sty, 01:31, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
> Interesuje mnie bardziej to co w środku i ma wpływ na walory użytkowe.
> Co już wiem:
> 2003 - wejście 450 i 525, podwójne kolektory, duży licznik
OIDP w tym roczniku zrezygnowali z przezroczystego zbiornika - widac
bylo ile masz jeszcze paliwa. Wygodne.
> 2004 - pojedyńczy kolektor, duży licznik
Ciut lagodniejsza charakterystyka 525 - wiecej dolu, mniej agresji.
> 2005 - wąski licznik, nowa maska lampy
Mhm.
> Ale jak wygląda sprawa z masą, geometrią, zawiasami, rozrządem,
> hamulcami itepe? Były jakieś "trefne" roczniki?
AFAIK zmiany dotyczyly glownie charakterystyki, nie slyszalem o
narzekaniach na zawiasy w modelach z RFS.
> O 200 EXC wiem tyle co nic - czytałem opis Jareckiego, ale nie mam
> najbledszego nawet pojęcia, jak ten model rozwijał się w latach.
Z moich doswiadczen wynika, ze jest ciekawszy niz 250. Jest (wbrew
logice) nieco mniej zerojedynkowy za to ciut zgrabniejszy - nie wiem
czy przypadkiem nie byl budowany na ramie od setki. Gdybym mial
wybierac 200 - 250 wybralbym 200.
> Generalnie zmierzam do tego, czy warto dokładać do któregoś z nowszych
> roczników bo zmiany w nim będą odczuwalne nie tylko dla zawodników, czy
> takich różnic nie ma i wystarczy patrzeć tylko na to, co zwykle (stan,
> emeryt w dowodzie itepe ;-)
250 w roczniku bodajze 2003 mial cos z przednim zawieszeniem - bylo
strasznie twarde, lapy sztywnialy po pierwszych kilometrach.
Poszperaj na ktm http://www.ktmforums.com/.
pzdr, dr
FJR/525
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.09 11:26 de Fresz
- 09.01.09 11:43 Jarecki [KenLee]
- 09.01.09 11:57 doktorski
- 09.01.09 12:19 Jarecki [KenLee]
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe