  • 1. Data: 2010-12-14 16:07:27
    Temat: Heyah - UKRYWANIE nru - jak włączyć?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Heyah, jak kupisz starter to defoltowo "usługa niedostępna" wyskakuje
    kiedy próbujesz w 'settings' telefonu włączyć "ukrywanie numeru",
    a jak dzwonisz np. *31#888942211 to numer jest i tak widzoczny.

    W spisie "ekspresowych kodów":
    http://www.heyah.pl/uslugi/podstawowe/ekspresowe-kod
    nie ma opcji UAKTYWNIENIA ukrywania numeru - więc JAK???

  • 2. Data: 2010-12-14 16:47:09
    Temat: Re: Heyah - UKRYWANIE nru - jak włączyć?
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Autor listu na który odpowiadam to Xian Mi Mao :

    Numer ukrywa się przez #31#
    < http://www.heyah.pl/uslugi/podstawowe/ekspresowe-kod
    y >
    A opcje zmieniasz tutaj:
    < https://selfcare.heyah.pl/ >

    Sławek
    --
    ________ ...But till that morning ain't no one gonna plonk you
    _/ __/ __/ There's Anetek and Misiek standing by.... (Anzelm's song)

  • 3. Data: 2010-12-14 18:09:47
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 14, 5:47 pm, Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> wrote:

    > Numer ukrywa sie przez #31#

    to wtedy polaczenie okazuje sie niemozliwe, jest taka melodyjka
    bledu...

  • 4. Data: 2010-12-14 18:15:42
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Dec 14, 5:47 pm, Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> wrote:
    > A opcje zmieniasz tutaj:
    > <https://selfcare.heyah.pl/>

    A tutaj nie mam szans sie zalogować bo kartę startera z kodem PUK
    zostawiłem w mieszkaniu w innym mieście.

    Czy NPARWADĘ nie ma innej możliwości? Tym bardziej, że starter SIM
    jest sprzedawany bez włączonego kodu PIN, cóż za niekonsekwencja!

  • 5. Data: 2010-12-14 18:45:46
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    BOFH excuse 13:
    we're waiting for Xian Mi Mao to fix that problem :

    > Czy NPARWADĘ nie ma innej możliwości? Tym bardziej, że starter SIM
    > jest sprzedawany bez włączonego kodu PIN, cóż za niekonsekwencja!

    Są dwie :
    1) zadzwoń do BOKu (tak jak to jest opisane pod adresem powyżej)
    2) kup za 5zł starter PLAYA (lub dowolny inny, wg uznania), zadzwoń gdzie
    chciałeś (nawet niekoniecznie anonimowo) i wyrzuć kartę do śmieci.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Tutaj sie wycyśsci... Ideolo, o. -- Sid

  • 6. Data: 2010-12-14 21:45:30
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Xian Mi Mao nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Czy NPARWADĘ nie ma innej możliwości? Tym bardziej, że starter SIM
    > jest sprzedawany bez włączonego kodu PIN, cóż za niekonsekwencja!

    Żeby to zrobic musisz mieć zastrzeżony telefon, wtedy to tak działa.
    Na pewno w plusie i orange.
    Dzisiaj w erze dokładnie to samo chcialem sprawdzić i jest dokładnie tak jak
    opowiadasz, ale póki co numer mam nie zastrzeżony.
    Przem

  • 7. Data: 2010-12-16 08:48:35
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Żeby to zrobic musisz mieć zastrzeżony telefon, wtedy to tak działa.

    zastrzezenie nr a blokowanie prezentacji nr
    nie ma ze soba nic wspolnego,
    tzn. ma takie, ze na ogol jak sie zastrzezy nr,
    to blokuja prezentacje nr;

    > Na pewno w plusie i orange.

    plus jest chyba najfajniejsza siecia jesli chodzi o takie myki -
    - prezentacje nr wlacza / wylacza sie w sekunde z menu telefonu,
    bez wpisywania jakichs durnowatych kodow;

    no i jako jedyna siec ma opcje blokowania anonimowych polaczen
    przychodzacych;

    eh, z bolem przechodze do play'a...

  • 8. Data: 2010-12-16 15:39:19
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Q nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > zastrzezenie nr a blokowanie prezentacji nr
    > nie ma ze soba nic wspolnego,

    Ależ ma, jak nie masz zastrzeżonego numeru, to nie jesteś w stanie
    zablokować wysyłania jego numeru.

    > tzn. ma takie, ze na ogol jak sie zastrzezy nr,
    > to blokuja prezentacje nr;

    ale równiez jw. nie możesz sterować blokowaniem wysyłania numeru.
    W plusie i orange numer sie po prostu wyświetli, mimo że używasz #31#, w
    erze nie da się w ogóle wybrac numeru jeśli nie masz zastrzeżonego i
    wybierasz #31#.

    > plus jest chyba najfajniejsza siecia jesli chodzi o takie myki -
    [ciach]
    > eh, z bolem przechodze do play'a...

    Pod tym wzgledem rzeczywiście, jesli dodać wysyłanie smsów
    +...@t...plusgsm.pl to już w ogóle bajka.
    Przem

  • 9. Data: 2010-12-16 18:12:05
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    I odezwał się tymi oto słowy, user znany nam jako Przemek :

> [...]
    > W plusie i orange numer sie po prostu wyświetli, mimo że używasz #31#, w
    > erze nie da się w ogóle wybrac numeru jeśli nie masz zastrzeżonego i

    Cóż, w Heyah się da. Właśnie sprawdziłem...

    > Przem

    Sławek
    --
    ________ 13 rad jak żyć:
    _/ __/ __/ Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i na złe.

  • 10. Data: 2010-12-16 22:04:03
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 16 Gru, 09:48, "Q" <n...@s...pl> pisze...
> [...]
    > bez wpisywania jakichs durnowatych kodow;
    > no i jako jedyna siec ma opcje blokowania anonimowych polaczen

    niepotrzebnie cierpisz z tego powodu: http://tinyurl.com/33bsdu3

    Ircys