  • 11. Data: 2010-12-18 02:26:08
    Temat: Re: Heyah - UKRYWANIE nru - jak włączyć?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ależ ma, jak nie masz zastrzeżonego numeru, to nie jesteś w stanie
    > zablokować wysyłania jego numeru.

    a sprawdzales?
    bo ja tak, i mimo, ze nie mam zastrzezonego nr,
    to moge blokowac wysylanie mojego nr;
    i nie dziwi mnie to;

    no chyba, ze jest jakas siec, ktora tak ma,
    ale ciezko uwierzyc mi, ze taka siec istnieje...

  • 12. Data: 2010-12-18 02:28:02
    Temat: Re: Heyah - UKRYWANIE nru - jak wlaczyc?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > niepotrzebnie cierpisz z tego powodu: http://tinyurl.com/33bsdu3

    nareszcie :)

    ps
    jak jeszcze (niedawno) sprawdzalem,
    to tego nie mieli, mimo, ze kazda siec miala to miec -
    - chyba nawet jakos ustawowo..

  • 13. Data: 2010-12-18 17:18:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 16 Dec 2010 09:48:35 +0100, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >no i jako jedyna siec ma opcje blokowania anonimowych polaczen
    >przychodzacych;
    Falsz.

    WAM

  • 14. Data: 2010-12-18 17:36:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-18 18:18, WAM pisze:

    > Falsz.

    To się nazywa prawda marketingowa :-)

  • 15. Data: 2010-12-18 22:50:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Falsz.

    jeszcze niedawno to byla prawda,
    wiec nie pisz jak jehowy - pisz calym zdaniem;
    (no i czytaj watki "przed", zeby sie nie powtarzac-powtarzac)

    nie sledze na biezaca czegos, co mialo byc dostepne od dawna
    (USTAWOWO OD POLOWY 2009 ROKU) w kazdej sieci;
    tak, jakbys nie wiedzial, za kilka dni mamy ROK 2011;
    a teraz policz sobie ile szary klient czekal :)

    pierwszy ta opcje mial plus, i to jako jedyny - i to jest PRAWDA;

    niedawno dowiedzialem sie, ze OD NIEDAWNA ta opcje ma play - i to jest
    PRAWDA;

    jak inne sieci w koncu to maja (tak, wiem - pewnie byl to wielki bol dla
    nich, hehe)
    to dobrze, ale...
    troche kurwa pozno.

    i to jest prawda.

  • 16. Data: 2010-12-18 22:54:12
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > To się nazywa prawda marketingowa :-)

    uzyj googli, wez mala poprawke (na mnie :)
    a potem sie wypowiadaj :P

    tak, nie mam telefonu w kazdej sieci,
    mam za to w kilku (niedlugo nareszcie "tylko" w jednej),
    no i mam google + wiem co pisalem;

  • 17. Data: 2010-12-18 23:44:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 23:54:12 +0100, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >tak, nie mam telefonu w kazdej sieci,
    >mam za to w kilku (niedlugo nareszcie "tylko" w jednej),
    >no i mam google + wiem co pisalem;
    No to zle wiesz. Era rowniez udostepnia ACR. Play tez.

    WAM

  • 18. Data: 2010-12-19 12:00:01
    Temat: Re: Heyah - UKRYWANIE nru - jak w??czyae?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-18 23:50, Q pisze:

> [...]
    > tak, jakbys nie wiedzial, za kilka dni mamy ROK 2011;
    > a teraz policz sobie ile szary klient czekal :)

    WIęc dlatego piszemy o tym, co się dzieje DZIŚ. Pisanie książek
    historycznych zostaw innym :-P

  • 19. Data: 2010-12-19 12:43:28
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No to zle wiesz. Era rowniez udostepnia ACR.

    od kiedy?

    > Play tez.

    od bardzo niedawna