eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"Re: Here's the problem with electric cars
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Here's the problem with electric cars
    Date: Mon, 16 Mar 2020 17:51:42 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r4oaqt$j2r$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5e5a3d10$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6660d2$1$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e678ef8$1$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6e57b9$1$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4lvoe$1sr2$1@gioia.aioe.org> <r4mal9$jp9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <i1595lk9l6w7.iojcflb7ss7i$.dlg@40tude.net>
    <r4n8f0$2br$1$Cav@news.chmurka.net>
    <f...@4...net>
    <r4nfg6$5o8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e6f745d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4nt0a$c8a$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e6f848b$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 16 Mar 2020 16:51:41 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="19547";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 200316-0, 16.03.2020), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <5e6f848b$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673549
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16-03-2020 o 14:52, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:r4nt0a$c8a$1$C...@n...chmurka.net...
    > W dniu 16-03-2020 o 13:43, J.F. pisze:
    >>>>> Bo skad zasilacz mialby wiedziec na ile pojazd naladowany
    >>>> Evse to nie zasilacz, to interfejs do komunikacji z samochodem, więc
    >>>> dużo wie,
    >>>> Oprócz tego tylko podaje prąd.
    >>
    >>>> O reszcie decyduje komputer w samochodzie, a do ładowania służy de
    >>>> facto ładowarka wbudowana w samochodów.
    >>
    >>> I taki e-golf czy Tesla ow evse maja ?
    >
    >> Evse to coś co Ty nazywasz zasilaczem, albo ładowarką, a de facto nimi
    >> nie jest.
    >> Każdy elektryk ładowany z gniazdka 230V ma taki.
    >
    > Ale pisales, ze to interfejs do komunikacji, wiec ciekaw jestem -
    > ujednolicony, czy kazdy sobie interfejs skrobie.

    Ujednolicony.
    Evse od bmw będzie Ci ładowało nissana.

    > I nie ma szans na scianie ustawic "ładuj do 80%", a przynajmniej nie dal
    > wszystkich typow.

    Dla wszystkich nie - pisałem o warunkach brzegowych, nawet dla zwykłych,
    (ale nieco droższych niż std z samochodu) evse przenośnych.


    > IMO - latwiej zainstalowac zwykle gniazdka z licznikami na parkingu niz
    > jakąs superladowarke.

    Zwykłe gniazdka na parkingu całkowicie mijają się z celem.'
    Już lepiej słupki np. 11 kW, koszt pewnie zbliżony, a efektywność kilka
    razy lepsza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: