  • Data: 2011-03-18 12:55:13
    Temat: Re: [Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-03-18 12:40:35 Dman-666

    > A dlaczego? jednoznacznie wskazuja ktore auto
    > stalo a ktore bylow ruchu?

    Wg mnie tak. Niedałbyś rady zjechać mu po długości samochodu
    uszkadzając sobie tylko kawałek błotnika. Przy takiej drodze przebytej
    po aucie oponenta musiałby być zarysowany także błotnik po przeciwnej
    stronie (jak nie drzwi) i powinno być jakieś wgniecenie po zaryciu w
    jego błotnik -- a takowych uszkodzeń nie ma. Niestety policjanci nie
    biorą często na siebie ciężaru w postaci myślenia.

    BTW zagadka na ślepo, tak jak czują się policjanci.
    Z tych uszkodzeń http://emide.pl/mazda6
    -- Mazda waliła w inne auto czy była walona?
    Podpowiem, że zdarzenie odbywało się przy
    prędkości 30-50/h -- jazda w przód. ;)

    > ...jak setki wkolo na Ursynowie ;-)

    Domyślam się, mieszkałem na USN (Kazury).

    > Ludzie nauczyli sie z tym zyc...

    No, ja nawet od drugiej strony. Jako dziecko nie mogłem się spokojnie
    bawić na podwórku piłką, bo cieć, mający 2 czy 3 samochody (sic!),
    musiał parkować pod swoją klatką (choć zakaz wjazdu jak wół był na
    osiedle). Oczywiście inni mieszkańcy też parkowali i też zawsze była
    afera jak piłka poleciała na auto, albo ktoś się na rowerze wychrzanił.

    > widac nie wszyscy maja jaja i honor jak im sie noga
    > powinie....pododbno pieklo wybrukowane takimi "z honorem" ;)

    Wszystko OK i rozumiem sytuację, ale mimo to,
    ta droga jednak jest drastycznie wąska.
    Że gość nie ma jaj, to inna sprawa.

    --
    Pozdor Myjk