  • Data: 2011-03-18 15:01:10
    Temat: Re: Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Mar, 13:21, "Dman-666" <d...@t...o2.pl>
    wrote:

    > OK...zbieram zbieram argumenty do sadu ;)

    Zbieraj jak najwiecej i przygotuj sie na najgorsze. Przede wszystkim
    dowiedz sie, czy z notatki wynika, ze sprawca przyznal sie, ze stuknal
    zaparkowne auto. Jesli dojdzie do rozprawy moze sie okazac, ze to Ty
    jechales. Warto miec tez dowod (jakies badanie mechanoskopowe) na to w
    jakim kierunku moglo poruszac sie dane auto w przypadku takich a nie
    innych sladow.

    Mialem na studiach taka sytuacje, kiedy gosc wjechal w moj bok (na
    wysokosci przedniego kola) cofajac swoim autem. W owczesnym kolegium,
    gdzie protokolantki klanialy musie na korytarzu orzeczono, ze to moje
    auto uderzylo bokiem jego tyl...(tak tak, nawet potrafia orzec, ze
    auta jezdza bokiem!)

    Niestety nieopatrznie moj mechanik do ktorego trafilo auto na przeglad
    zatarl wszystkie slady, ktore moznaby przebadac aby stwierdzic, w
    ktorym kierunku poruszalo sie wowczas moje auto.

    Niestety mlody bylem i nienauczony zycia. Ojciec wowczas stracil
    znizke...

    Powodzenia zycze i oby pan radny nie okazal sie taka gnida na jaka
    wyglada.

    --
    amos