  • Data: 2011-03-18 13:54:28
    Temat: Re: [Help]Sprawca kolizji, policja, sad a sprzedaz auta
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:ilvj6m$gq9$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Myjk . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > 2011-03-18 13:21:40 Dman-666

    > Nie śpiesz się.

    Nie spiesze...ale chce miec komplet inforamcji gdyz sprawca chwali sie na
    swojej stronie, ze sie doktoryzuje z prawa...wiec pewnie jakies zaplecze
    bedzie mial ;)
    BTW: "Pamiętaj, jestem radnym po to, by pomagać rozwiązywać problemy
    mieszkańców – Twoje problemy." - cytat ze strony sprawcy ;)

    Wladza jest fajna jak sie wlacza telewizor, a jak trzeba uscisnac dlon to
    trzeba miec mydlo i recznik na podoredziu ;)
    Przepraszam za off'a ale mi sie ulalo ;)

    > Sam musiałem się upominać 2 mies.
    > o zeznania na policji, a od zeznań -- cisza i nikt
    > mnie nie wzywa. :P Auto zrobione natychmiast,
    > z warunkowego AC.

    Ano wlasnie...trzeba bedzie zlozyc zeznania...jest jakis tryb postepowania?
    Aktualnie spisali w notesikach, zabrali sie radiola do siebie....i co
    dalej?

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec