eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHejt na elektryki › Re: Hejt na elektryki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!feeder1-2.proxad.net
    !proxad.net!feeder1-1.proxad.net!193.141.40.65.MISMATCH!npeer.as286.net!npeer-n
    g0.as286.net!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am
    4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Date: Thu, 19 May 2022 09:33:09 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.9.0
    Subject: Re: Hejt na elektryki
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <t60nd8$nm0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <t60u4h$roj$1$horizn@news.chmurka.net>
    <4929348279$20220518124953@squadack.com>
    <t62jla$1h6$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: "T." <k...@i...pl>
    In-Reply-To: <t62jla$1h6$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 220519-0, 19.5.2022), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <6285f2b7$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.5.121.46
    X-Trace: 1652945591 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 493 83.5.121.46:58857
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2937
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703837
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-05-18 o 13:00, Cavallino pisze:
    > W dniu 18-05-2022 o 12:49, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >> Hello K,
    >>
    >> Tuesday, May 17, 2022, 9:47:29 PM, you wrote:
    >>
    >>>> Producenci smrodowozów muszą już widzieć zbliżającą się z ogromną
    >>>> prędkością ścianę z którą się niebawem zderzą, bo idą na całość nie
    >>>> przebierając w środkach, żeby obrzydzić elektryki i trochę odwlec co
    >>>> nieuniknione:
    >>> To ci sami producenci musza widziec zblizajaca sie z ogromna predkoscia
    >>> sciane jesli chodzi o czas ladowania baterii i zasieg.
    >>
    >> Gdzie ta ściana? Moc łaowarek zbliża się do pół megawata
    >
    > Ścianą jest ludzka wytrzymałość.
    > I ona JUŻ jest niższa niż zasięg elektryka.
    >
    > Czuję to po sobie.
    > Nie jestem w stanie jechać tak długo bez przerwy, żeby prąd się skończył
    > (zakładając start z baterią w pełni naładowaną).
    > A nie mam auta z topowej półki, ani z topową baterią.
    >
    > Tak gdzieś połowa jego zasięgu to optymalny czas na przerwę dla
    > kierowcy, a więc też dobry moment na szybkie podładowanie.
    >
    > Na trasie Poznań-Zakopane oznacza to dodatkową może z godzinę, jeśli
    > chcesz przejechać tą trasę ZA DARMO (bo ładowarki wolniejsze i rzadko
    > rozmieszczone), albo NIC jeśli chcesz korzystać z JUŻ TERAZ
    > istniejących, szybkich ładowarek.
    >
    > Trenowane w majówkę.

    Jeśli elektryków będzie powiedzmy 30% w ruchu, to ładowanie z pewnością
    nie będzie za darmo. No i będzie loteria - wolna ładowarka czy nie... A
    do zwiększenia liczby ładowarek potrzebna jest infrastruktura
    energetyczna. Ładując ze zwykłego gniazdka musisz czekać powiedzmy 4 czy
    5 godzin na podładowanie wystarczające na przejechanie 100 km.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: