  • Data: 2024-09-10 19:52:45
    Temat: Re: Hej, Shreku!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.09.2024 o 08:58, Myjk pisze:

    > Nie manipuluj znowu, nie trzeba mieć elektrowni żeby jeździć taniej
    > niż na gazie.

    Trzeba sobie zbudować stację benzynową.

    Co więcej, prądu nie zabraknie, nawet jeśli wszyscy
    > się na niego przesiądą,

    LOL.

    > Bueheheh, ty widziałeś jak są ocieplane bloki? Poza tym pokaż
    > mi który blok ma 25cm styro na ścianie, i 55cm na stropie,

    Są znacznie lepiej, bo średnio 4 z 6 przegród nie są na zewnątrz.

    > tak jak ma mój dom i każdy nowoczesny obecnie budowany.
    > Jak bloki mają 15 to jest już dobrze.

    15 to minimum.

    > Tobie się widzę marzy komusza szuflandia.

    Mi się marzy, żebyś sobie mieszkał w domu jak chcesz, ale odpierdolił
    się od innych.

    Ale nie wszyscy
    > lubią tak mieszkać. Ja chcę, i mam, basen pod domem.

    A sobie miej. Taki basen to bardzo ekologiczna jest 3 MWh :P

    > Noji? Moja pompa ciepła żre 3MWh rocznie na CO i CWU,

    A twój samochód ładujesz 3MWh - i starcza ci na 15kkm;) A do domu masz
    basen ekologiczny bo żre drugie tyle co dom. I masz hybrydę bo ci żona
    nie pozwoliła elektryka bo jest dobry dla każdego ale nie na ciebie. I
    robisz nim 15kkm rocznie ale od domu nie odjeżdzasz, bo robi na prądzie
    40 km a ty trzy razy dziennie i ładujesz go przez 15 godzin na dobę (bo
    tyle trwa trzykrotne ładowanie do pełna z gniazka) go ładujesz ze swoich
    paneli.

    Ogólnie jesteś bardzo osobliwym przypadkiem:P Problem w tym że żądasz
    żeby wszyscy byli tacy osobliwi jak ty bo inaczej hejtują twoją osobliwoąć:P

    > grzeje z marnującego się prądu, w nocy.

    Trzy razy dziennie w nocy z paneli? Czy konie mnie słyszą? ;)

    Mimo że nie musi.
    > Ale ja dbam o to żeby nie marnotrawić zasobów skoro można

    I dlatego wywalasz trzy MWh w basen:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!