  • 1. Data: 2010-07-15 19:55:54
    Temat: Happy Call.mp3
    Od: r...@k...pl

    Teściowa na wymianę w Orange dostała LG KP-501. Ma na nim dzwonek, który
    wybitnie przypadł mi do gustu o nazwie jak w tytule - Happy Call.mp3.
    Niestety plik jest w jakiś nieznajomy mi sposób zabezpieczony już w jej
    telefonie i nie idzie go przesłać do mojego. Szukanie na Google też nic nie
    daje. Ma ktoś może coś takiego i może podesłać na adres w stopce? Z góry
    bardzo dziękuję.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 2. Data: 2010-07-15 20:57:40
    Temat: Re: Happy Call.mp3
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-15 21:55, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > daje. Ma ktoś może coś takiego i może podesłać na adres w stopce? Z góry

    Niech prześle do komputera a Ty sobie potem pobierz (pewnie macie w
    telefonach karty pamięci).

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-07-15 22:46:14
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-07-2010 o 21:55:54 <r...@k...pl> napisał(a):

    > wybitnie przypadł mi do gustu o nazwie jak w tytule - Happy Call.mp3.

    To takie okrzyki radości faceta (uhuu, jeaa, łaa, itp) ? :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-07-16 08:16:32
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 00:46:14 +0200, Piotr M napisał(a):

    > To takie okrzyki radości faceta (uhuu, jeaa, łaa, itp) ? :)

    Nieee!:) To słyszałem też, ale nazywa się Happy Ring.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 5. Data: 2010-07-16 08:17:27
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 22:57:40 +0200, Animka napisał(a):

    > Niech prześle do komputera a Ty sobie potem pobierz (pewnie macie w
    > telefonach karty pamięci).

    Teściowa nie ma w tej chwili karty pamięci i wszystko jest w pamięci
    wewnętrznej, do której nie ma dostępu z komputera.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 6. Data: 2010-07-16 12:41:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Teściowa nie ma w tej chwili karty pamięci i wszystko jest w pamięci
    > wewnętrznej, do której nie ma dostępu z komputera.

    A nie ustawia sie tego jakos w menu?
    W Omnii np. si eustawia, czy przez USB ma byc widziana pamiec telefonu, czy
    karta, czy tez Active Sync. W telefonie o ktorym piszesz moze jest jakos
    podobnie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-07-16 13:27:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-16 10:17, r...@k...pl pisze:

    > Teściowa nie ma w tej chwili karty pamięci i wszystko jest w pamięci
    > wewnętrznej, do której nie ma dostępu z komputera.

    To to?

    http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpair=
    en%7Cpl&u=http://www.mobango.com/media_details/zbb-h
    appy_call/S6tqWiaqGPg%253D/%3Fpni%3D146

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-07-16 14:51:56
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 15:27:19 +0200, Animka napisał(a):

    > To to?
    >
    > http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpair=
    en%7Cpl&u=http://www.mobango.com/media_details/zbb-h
    appy_call/S6tqWiaqGPg%253D/%3Fpni%3D146

    To napewno nie to!:))) Piotr M pytał właśnie o ten dzwonek ale to napewno
    nie jest to o co mi chodzi. W tym o który pytam leci sobie jakaś lekka
    muzyczka i w międzyczasie pojawiają się dzwonki.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 9. Data: 2010-07-16 15:13:54
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 14:41:51 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > karta, czy tez Active Sync. W telefonie o ktorym piszesz moze jest jakos

    Zainstalowałem w swoim kompie oprogramowanie do tego LG. Podłączyłem go
    przez USB. Są do wyboru 3 opcje podłączenia, ale po wypróbowaniu każdej nie
    mogę dostać się do pamięci wewnętrznej tego telefonu.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl