  • 1. Data: 2010-07-16 06:41:52
    Temat: Loteria w Erze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Nie tylko w Orange prawnik potrzebny:

    "... Kierowniczka loterii gwarantuje ze nagroda zostanie wyslana."

    J.

  • 2. Data: 2010-07-16 09:52:23
    Temat: Re: Loteria w Erze
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-07-2010 o 08:41:52 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie tylko w Orange prawnik potrzebny:
    >
    > "... Kierowniczka loterii gwarantuje ze nagroda zostanie wyslana."

    A w jakim sensie masz na myśli pomoc prawnika? Że gwarantuje?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-07-16 10:54:18
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Nie tylko w Orange prawnik potrzebny:
    >
    > "... Kierowniczka loterii gwarantuje ze nagroda zostanie wyslana."

    >A w jakim sensie masz na myśli pomoc prawnika? Że gwarantuje?

    Po prostu przysyłają skandalicznie sformułowane "zachęty" do dalszej gry.

  • 4. Data: 2010-07-16 12:37:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyslana."
    > A w jakim sensie masz na myśli pomoc prawnika? Że gwarantuje?

    No skoro gwarantuje, a nie wysyla, to chyba prawnik bedzie
    przydatny ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-07-16 14:24:55
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-07-2010 o 14:37:22 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > No skoro gwarantuje, a nie wysyla, to chyba prawnik bedzie przydatny ?
    > :-)

    Gwarantowanie wysłania nie jest równoznaczne z tym że coś otrzymasz, np
    gwarantuje Ci że wyślę nagrodę jak ją wygrasz :) Milion podchwytliwych
    skubańce wykorzystują terminów warunkowych w połączeniu z gwarancjami :)

  • 6. Data: 2010-07-16 14:45:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > No skoro gwarantuje, a nie wysyla, to chyba prawnik bedzie
    > przydatny ? :-)

    Arnold B nie jest w orange? On dla sportu moglby ich pozwac, a nuz baware
    wydadza :-)?

    Orange bierze i mnie za idiote, nie dosc ze dzwonilem do BOK by przestali mi
    wysylac takie gowna (pani z infolini zastrzegala ze jesli SMS jest z numeru 4
    cyfrowego to moze nie byc od nich ale od "organizatora" i tu juz bedzie
    trudniej blokowac, trzeba by "informatykow" by mi taka blokade zalozyli, cos
    takiego) TO JESZCZE znow zaczely przylazic po pewnym czasie!

    Ja dostalem ze dokumenty do odbioru lub inne pier... o Szopenie.

  • 7. Data: 2010-07-16 15:08:35
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    to sie nazywa wprowadzenie w blad w celu uzyskania korzysci majątkowej

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 8. Data: 2010-07-16 15:44:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > No skoro gwarantuje, a nie wysyla, to chyba prawnik bedzie przydatny ? :-)

    Żeby wyprocesować "nagrodę gwarantowaną", którą jest tapetka czy dzwonek?
    Średnio opłacalne, zwłaszcza że oni te nagrody faktycznie wysyłają. Teściowa
    już po czwartym esemesie dostała swój "oryginalny dzwonek". ;-) Ale ona jest
    idealnym "targetem" do tego typu naciągactwa, w przeciwieństwie do
    grupowiczów pmtg, którzy przecież nie dają się na to nabierać, nieprawdaż?
    ;->

    JoteR