eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem na sporym nachyleniuRe: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 10 Jul 2013 22:27:42 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    References: <krjb98$v10$1@usenet.news.interia.pl> <krjjk2$lda$1@node1.news.atman.pl>
    <krjnrf$pnc$1@node1.news.atman.pl>
    <1kbfcxl877sw1$.rcm8zsdvos2h$.dlg@40tude.net>
    <2...@p...pl.invalid>
    <mi5rutq9t6yy$.1htq7svlwnpoq$.dlg@40tude.net>
    <8...@p...pl.invalid>
    <2gd0uu8radym$.mdlu5niqwn4o$.dlg@40tude.net>
    <9...@p...pl.invalid>
    <1...@4...net>
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <51ddc3c1$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1373488065 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1215 31.11.235.52:50822
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497909
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-10 22:15, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 10 Jul 2013 18:35:01 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    (...)
    >>>>> No i mozna sie spytac - lepiej wahlowac jedynka-dwojka, czy czasami
    >>>>> dohamowac hamulcami. Przy innych biegach w sumie tez.
    >>>> Dohamowywać muszę tylko wtedy, gdy mam przed sobą nizinnego, który
    >>>> silnikiem hamować nie potrafi. Albo jak się zapomnę i jednak na zbyt
    >>>> wysokim biegu zjeżdżam a zakręt nie pozwala na taką prędkość ;)
    >>> Ja tylko o tym czy warto oszczedzac klocki zuzywajac tarcze :-)
    >> Ale to są krótkie hamowania.
    >
    > I to samo mozesz miec przy dlugim zjezdzie - dwojka, krotkie
    > hamowania, zanim sie po nich auto rozpedzi to dluzsza chwila mija i
    > znow krotkie hamowanie. A nie ciagla zmiana biegow - bo to raz na
    > dwojke za ostro, a za chwile na jedynke za plasko ...

    Ciągłe wachlowanie biegami jest w takich warunkach zbędne i wręcz
    szkodliwe. Tak jak piszesz - jak się rozbiega za bardzo to
    trochę na hamulcu przytrzymać, zwolni, hamulce się schłodzą
    i cykl powtarzamy. No, ale do tego to trzeba trochę po górach
    pojeździć :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: