  • 1. Data: 2011-02-04 23:04:33
    Temat: Halogeny Deszcz Mozna?
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    sporo wdze gosci co maja holegony wlaczone podczas deszczu
    przeciez to oslepia innych kierujacych

    mozna ich uzywaC?

  • 2. Data: 2011-02-04 23:22:17
    Temat: Re: Halogeny Deszcz Mozna?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > sporo wdze gosci co maja holegony wlaczone podczas deszczu
    > przeciez to oslepia innych kierujacych

    jest zmniejszona przejrzystość powietrza? Jest, a więc można:-)

    ---
    uciu

  • 3. Data: 2011-02-05 00:44:23
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jest zmniejszona przejrzystość powietrza? Jest, a więc można:-)

    na fizyce trzepales gruche? czy ogladales zaklejone strony PlayBoya ?

    zadne halogen nie poprawiaja widocznosci dalekosieznej umozliwjacej
    zachamowanie podjazdu
    w przypadku zagrozenia to raz

    dwa sluza jedynie by podczas mgly szybciej dostrzec pojazd ktory staje sie
    wyrazniejszy

    jak deszcz ci pogarsza widocznosc to nie wychodz z domu jak sobie nie
    radzisz

  • 4. Data: 2011-02-05 00:58:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na fizyce trzepales gruche? czy ogladales zaklejone strony PlayBoya ?
    (...)
    > zachamowanie podjazdu

    Ty trzepałeś na polskim?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-02-05 01:11:48
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    >
    > Ty trzepałeś na polskim?

    po 5 browarze bys tez inaczej gadal

  • 6. Data: 2011-02-05 02:07:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-04 23:04, Kris pisze:
    > sporo wdze gosci co maja holegony wlaczone podczas deszczu
    > przeciez to oslepia innych kierujacych
    >
    > mozna ich uzywaC?

    Jeżeli "holegony" to światła przeciwmgłowe przednie, to można.
    Można ich używać w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza
    wywołanej m.in. opadami atmosferycznymi.

  • 7. Data: 2011-02-05 09:41:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-04 23:04, Kris pisze:
    > sporo wdze gosci co maja holegony wlaczone podczas deszczu
    > przeciez to oslepia innych kierujacych
    >
    > mozna ich uzywaC?

    Jak cie oslepiaja przeciwglowe przednie, to idz do okulisty.

  • 8. Data: 2011-02-05 09:52:52
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Jak cie oslepiaja przeciwglowe przednie, to idz do okulisty.

    Ja byłem
    I o ile niektóre przeciwmgłowe sobie po prostu świecą, to niektórym
    osobnikom z ich "przeciwmgłowymi" bym jaja z d..y powyrywał.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-02-05 09:54:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-05 09:52, Irokez pisze:

    > Ja byłem
    > I o ile niektóre przeciwmgłowe sobie po prostu świecą, to niektórym
    > osobnikom z ich "przeciwmgłowymi" bym jaja z d..y powyrywał.

    Mimo wszystko przeciwmglowe powinny swiecic w dol i bardziej na boki.
    Mnie bardziej wkurzaja idioci z pseudoksenonami.

  • 10. Data: 2011-02-05 10:19:46
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Mimo wszystko przeciwmglowe powinny swiecic w dol i bardziej na boki. Mnie
    > bardziej wkurzaja idioci z pseudoksenonami.

    racja teraz wyszly jakies zarowki swieca jak 100W i matowe niebieskie
    swiatlo
    prawie kazdy czub sobie je montuje

    porazaja swiatlem, dlaczego u nas nie zabiera sie dowodow rejestracyjnych
    za taki numer jak i za barak poziomujacych sie ksenonow