  • 11. Data: 2010-03-22 12:46:20
    Temat: Re: Hallotron - gdzie szukac?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-22 13:42:44 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Z doswiadczenia z japoncami wiem iz ceny w Europie sa identyczne, tyle
    > ze przeliczone 1$=1Euro.

    Ło matko, Dżapsy wykupiły KTMa!!!!
    A jak jeszcze był austryjacki, to bywało różnie, przelicznik w zł
    wychodził podobnie, niezależnie czy z ojro, czy USD, z 10-20% wahaniami
    to w jedną, to w drugą.

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-03-22 12:49:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-22 13:46, de Fresz pisze:

    > Ło matko, Dżapsy wykupiły KTMa!!!!
    > A jak jeszcze był austryjacki, to bywało różnie, przelicznik w zł
    > wychodził podobnie, niezależnie czy z ojro, czy USD, z 10-20% wahaniami
    > to w jedną, to w drugą.

    Nie, japsy nie wykupily KTM. Mowie tylko jak jest z wiekszoscia cen z
    np. Ronayers.com lubi bikebandit.com w niemieckich serwisach roznych
    marek. Do KTM nie potrzebowalem nigdy nic kupowac ale juz do Dukata
    owszem. I cenowo zawsze jest jak pisalem. Jesli cos w necie kosztuje 10$
    to w niemieckim serwisie kosztuje ok 10 Euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2010-03-22 12:58:07
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-22 13:49:36 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

> [...]
    > owszem. I cenowo zawsze jest jak pisalem. Jesli cos w necie kosztuje
    > 10$ to w niemieckim serwisie kosztuje ok 10 Euro.

    To dziwne - jeszcze w przypadków Dżapsów bym rozumiał (dobra, powiedzmy
    nie tyle rozumiał, co przywyknął), w końcu i do nas i do Stansów muszą
    te części dowieźć, a to nie z Europą przegrali wojnę. Ale w przypadku
    motocykli produkowanych w Europie? KTM ma/miał jakąś montownie w bodaj
    Meksyku, ale nie dość że części szły ze Starego Kontynentu, to nawet
    nie robili tam wszystkich modeli.

    W każdym razie zamawiając części w Polsce sam byłem pozytywnie
    zaskoczony, że niektóre były nieco tańsze niż na stronie ktmworld.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-03-22 14:32:37
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

> [...]
    > nie tyle rozumiał, co przywyknął), w końcu i do nas i do Stansów muszą te
    > części dowieźć, a to nie z Europą przegrali wojnę. Ale w przypadku

    *** Potwierdzam spostrzezenia Kucza w zakresie porownania pomiedzy
    bikebandit.com a np. KTM Berlin (DanzigerStr.) i Prenzlau (Kunkel) oraz
    Suzuki Basedow i Berlin. Szczegolnie dotyczy to czesci rzadko wymienianych w
    zakresie podstaowej eksploatacji. Nowy motocykl w calosci tez idzie taniej
    kupic w Stanach- dziwne nie?
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 15. Data: 2010-03-23 14:05:23
    Od: "rrolek" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Padl mi czujnik predkosci w pomaranczowym. Zwykly hallotron zamkniety
    > w tulei M8 wkrecanej w przedni zacisk. Moge oczywiscie kupic oryginal
    > ale czuje, ze mozna to znacznie taniej zalatwic. Sam hallotron to nie
    > problem ale przydalby sie taki juz w jakiejs obudowie - najlepiej
    > wlasnie w tulei M8.

    To nie zaden halotron tylko zwykly kontaktron. Tuleja nie rozbieralna, wiec
    nie wymienisz.
    Albo oryginal, albo zwykly miniaturowy kontaktron (taki jak w czujnikach
    rowerowych, dostepny w kazdym sklepie z czesciami elektronicznymi)
    Wlutowujesz w przewód oryginalny (polaryzacja obojetna), naciagasz na to
    koszulke z kawalka przewodu do pneumatyki ciezarówek (fi 6 albo 8), zalewasz
    srodeki jakias zywica i mocujesz trytytkami do lagi. Dziala, z ok 8-10mm,
    sprawdzone.

    Pozdr
    rr