  • 1. Data: 2010-03-19 17:38:59
    Temat: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Policja-postr
    zelila-ich-syna,wid,12092985,wiadomosc.html?ticaid=1
    9d63&_ticrsn=3

    Czyli w ramach obrony koniecznej można zastrzelić kogoś w plecy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-19 21:44:50
    Temat: Re: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Czyli w ramach obrony koniecznej można zastrzelić kogoś w plecy.

    I BARDZO DOBRZE !!!
    Kretyn sam się o to prosił.
    To że jeździł na 2 kółkach nie znaczy że trzeba się od razu z nim
    solidaryzować.
    Była blokada, nie zatrzymał się do kontroli, sam wydał na siebie wrok.

    Tak tak... ja wiem że większość bywalców tej grupy ma w d... zasady
    współżycia społecznego i będzie go bronić jako niewinnego zastrzelonego
    przez brutalną policję i nieważne jest to ile wykroczeń popełnił, że nie
    miał prawka, że jechał na policjanta i co mógł myśleć policjant w takiej
    sytuacji.

    bdw
    Można kogoś zastrzelić albo strzelić mu w plecy ale zastrzelić w plecy... oj
    na wagary na polskim się chodziło :)

  • 3. Data: 2010-03-19 23:11:15
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Policja-postr
    zelila-ich-syna,wid,12092985,wiadomosc.html?ticaid=1
    9d63&_ticrsn=3

    > Czyli w ramach obrony koniecznej można zastrzelić kogoś w plecy.

    jakiej obrony koniecznej? prosze...
    stary, ja rozumiem wspolne pasje itd, ale spierdzielanie z blokady to tak
    jakby skakac na glowe z dachu. policja ma jakies procedury, i wiadomo, ze
    jak jest blokada, to dzieje sie "cos grubszego"(lub cwiczenia - ale tego na
    99% nie wiesz). postaw sie w roli glinarza - robia oblawe na motocykliste, a
    wlasnie sie jakis napatacza i usiluje taranowac.

    strzelales kiedykolwiek z broni palnej? pewnie nie.
    ZATRZYMANIE strzalem z broni krotkiej motocyklisty tak zeby go nie
    uszkodzic, zasluguje na miano cudu.
    jak znam zycie, to biedna policja ostre strzelania ma od swieta. duzy plus,
    ze policaj trafil - minus i pech, ze az za dobrze.

    polegly strasznie glupio zrobil, ze szarzowal. dostalby 200pln czy iles
    mandatu i juz. a pewnie i to nie, bo po sprawdzeniu ze to nie on, kazali by
    mu zwyczajnie spier...c, i nikt by nie wnikal ze literki A brakuje w pj.

    wujek dobra rada: blokada - nie swirowac, raczki na widoku. w paru krajach
    mozna dostac w glowe za zle siegniecie "za pazuche". nikt z nas nie wie, czy
    drugiej stronie lufy nie puszcza nerwy. :(

    Alex.

  • 4. Data: 2010-03-20 11:36:03
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    Alex D. B. pisze:

> [...]
    > krajach mozna dostac w glowe za zle siegniecie "za pazuche". nikt z nas
    > nie wie, czy drugiej stronie lufy nie puszcza nerwy. :(

    W 100% się zgadzam. Można jeździć po policji jak nam wystawia mandaty
    za duperele, ale w tej sytuacji dzieciak zrobił z siebie kompletnego
    idiotę a rodzice nie widząc w tym winy swojego dziecka teraz wieszają
    psy na policji. Swoją drogą na pewno wiedzieli że nie ma PJ na motocykl
    i nim jeździ i wtedy prawo im nie przeszkadzało.

    Natomiast policja jest nie tylko od zatrzymywania za złe parkowanie ale
    także aby skutecznie zatrzymać bandziora bo a kiedy ktoś taranuje
    policjanta to niech się nie spodziewa z jego strony pobłażliwości, moim
    zdaniem miał prawo gnoja zastrzelić i to zrobił. Amen.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2010-03-20 13:59:32
    Od: solo <s...@o...pl>

    The_EaGle pisze:

    >... moim
    > zdaniem miał prawo gnoja zastrzelić i to zrobił. Amen.

    Co racja to racja.

    Solo R1

  • 6. Data: 2010-03-20 15:34:04
    Od: jarek67 <j...@p...onet.pl>

    Dnia 20-03-2010 o 12:36:03 The_EaGle <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > policjanta to niech się nie spodziewa z jego strony pobłażliwości, moim
    > zdaniem miał prawo gnoja zastrzelić i to zrobił. Amen.

    Po mojemu to wyglada tak:

    Miał prawo szczelac, ale nie mial obowiazku skorzystac z tego prawa. W
    koncu to wlasnie policjanta do konca zycia bedzie meczyla niepotrzebna
    smierc. To wszystko co piszecie na te jedna nute, to takie
    usprawiedliwionka.

    Ale, zeby za jazde bez pj, czy nie zatrzymanie sie na blokadzie kara
    smierci? A czy kiedy Pan Policjant wyskoczy ci przed moto, zamacha
    lizakiem i zaszczeli to tez bedzie OK?

    A wogole to dlaczego gnoja?

    Za latwo wydajecie osady o zyciu. Szczególnie cudzym.

    --
    jarek67
    Ech zizn.

  • 7. Data: 2010-03-20 15:36:36
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jarek67" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    strzela,

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 8. Data: 2010-03-20 15:57:03
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 20 Mar, 16:34, jarek67 <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale, zeby za jazde bez pj, czy nie zatrzymanie sie na blokadzie kara
    > smierci? (...)

    jaka kara, co? nastapil fatalny, co trzeba przyznac, ale jedynie zbieg
    okolicznosci: facet ucieka i forsuje blokade, akurat scigaja
    przestepce na motocyklu, a jakosc wyszkolenia policji jest tu jedynie
    dodatkiem do calosci. i jesli kogos nalezy obarczac wina, to tylko i
    wylacznie goscia, ktory zdecydowal sie uciekac przed policja,
    szturmowac blokade i usilowac zbiec; pozostale wydarzenia sa jedynie
    konsekwencja jego decyzji i postepowania, w kontekscie sytuacji
    poscigu za przestepcami

    a policji nie mozna karac za wykonywanie obowiazkow i korzystanie z
    uprawnien, jakie posiadaja. mieli zatrzymac przestepce uciekajacego
    motocyklem po napadzie z bronia w reku - to NIE jest tozsane z
    zatrzymaniem za przekroczenie predkosci, nawet jesli jakis adwokat
    diabla usiluje powyzej wpierac tutaj analogie

    rodzice... nie tylko ci, ale generalnie wszyscy, powinni sie
    zastanowic jak wychowuja swoje dzieci. bo jesli bez poszanowania dla
    prawa, to potem takie moga zebrac zniwo
    --
    jeszua
    ck krakoff