  • 1. Data: 2010-03-21 20:38:43
    Temat: Pomocy z wyborem kurtki
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Witam!

    Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka
    miejska". Nie zalezy mi na duzej ilosci kieszeni, ani innych dupereli.
    Raczej jakosc wykonania, pasujace, uniwersalne zamki do spiecia ze
    spodniami, trwalosc, wygoda, dobrze by bylo aby miala podpinke i byla
    wodoodporna.

    Myslalem o alpinie (t-dyno albo t-stunter), albo arlen ness (NJ-7997, zeby
    bylo latwiej, to np. aukcja nr 969671768). Ktos moze cos powiedziec na temat
    tych kurtek?

    Prosze o jeszcze jakies inne modele kurtek od producentow godnych zaufania
    (zeby to sie nie posypalo za miesiac uzywania). Jak ktos zna jakies ciekawe
    sklepy z ubraniami na moto, w lubuskim, frankfurcie (nad odra), gubenie (ew.
    trasa guben - frankfurt) to tez napiszcie.

    --
    thx i pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2010-03-21 22:24:41
    Temat: Re: Pomocy z wyborem kurtki
    Od: macieksz <m...@g...com>

    On 21 Mar, 21:38, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
> [...]
    > Raczej jakosc wykonania, pasujace, uniwersalne zamki do spiecia ze
    > spodniami, trwalosc, wygoda, dobrze by bylo aby miala podpinke i byla
    Używam Buse Sunday. Krótka kurtka, z membraną wypinaną. W weekend
    pomykałem tylko z bawełnianą bluzą pod spodem. Kupowałem w 3fun w tzw.
    promocji przedsezonowej. Ogólnie polecam - wygodna i spełniająca
    oczekiwania i w słońcu i deszczu ;-)

  • 3. Data: 2010-03-22 05:45:12
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "Ivam"
    Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka
    miejska".

    Popacz u tego goscia:
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=4964163

    ma chyba niezle ceny i spory wybor zwykle...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2010-03-22 08:21:25
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-03-21 21:38, Ivam pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka
    > miejska".

    Ja sie nastawilem na Buse Nardo. Sliczna, wypinana podpinka, membrana
    (niestety nie jest wypinana). Mysle, ze podobna bedzie Buse Trento.
    Natomiast Buse Race jest hmmm jakas taka cienka - to raczej na krotkie
    letnie akcje :)
    Modeka mi sie nie podoba, na Arlen'a mnie nie stac niestety :)

    --
    jarek

  • 5. Data: 2010-03-22 11:23:39
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Raczej jakosc wykonania, pasujace, uniwersalne zamki do spiecia ze
    > spodniami, trwalosc, wygoda, dobrze by bylo aby miala podpinke i byla

    uzytkuje alpinstara, ale serio pojecia nie mam jaki model. jedyne co
    znalazlem, to "P-1"
    kurtka+spodnie, textyl+podpinki.
    generalnie - jestem zadowolony. nie testowalem podpinki do spodni, to wymaga
    chyba -10 stopni ;-)
    kurtka solo - okolice +10, kurtka+podpinka - spokojnie do 0 stopni.
    w okolicach +4 - +6 jezdzilem rutututnia spodnie solo+kurtka z podpinka -
    bylo cieplo.
    wada: po wejsciu do pomieszczenia masz jakies 20 sekund na rozebranie -
    inaczej sie zagotujesz ;-)
    spodnie bez podpinki tez bywaja za cieple w biurze.
    aaa, i niewygodnie sie pkecak zaklada/zdejmuje.

    Alex.

  • 6. Data: 2010-03-23 15:44:12
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Mar 21, 8:38 pm, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
> [...]
    > bylo latwiej, to np. aukcja nr 969671768). Ktos moze cos powiedziec na temat

    Ja uzywalem tej - kupilem 3 lata temu juz chyba nie produkuja:
    http://cgi.ebay.co.uk/Alpine-stars-paddock-jct_W0QQi
    temZ270550135497QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Clo
    thing?hash=item3efe0b72c9#ht_500wt_975

    Kurtka bardzo w porzadku, niestety bez membrany. Z uwagi na przewiewne
    elementy na wysokosci ramion w tym miejscu w miare szybko przecieka -
    choc nic strasznego. W pozostalych miejscach z uwagi na gestszy
    materuial nie puszcza od razu. Kurtka swietna, jezdzil bym w niej do
    dzis gdyby mi jej nie zajebali :(

  • 7. Data: 2010-03-23 17:51:30
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Podsumowujac warto patrzec na produkty firm:
    alpinestars i buse:)

    Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a,
    rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-03-23 18:58:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-23 18:51, Ivam pisze:
    > Podsumowujac warto patrzec na produkty firm:
    > alpinestars i buse:)
    >
    > Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a,
    > rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

    Śmigam w Modece,modelu nie pomnę,długa i dużo kieszeni.czwarty
    sezonkupowałem dość blisko Ciebie w Goerlitz,dałem jakoś
    200Euro,zadowolony,nie rozsypuje się,wypinana podpinka i membrana.
    W zimie też daje radę,no i mocno asfaltoodporna,miałem w niej ze 3
    szlify,w spodniach dziury,kurtała cała:-)Ogólnie-zadowolony.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2010-03-23 20:30:16
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-23 18:51, Ivam pisze:
    [..]
    > Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a,
    > rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

    A proszę bardzo. Ja od zeszłego sezonu używam takiej:
    http://moto-akces.pl/product_info.php?cPath=1_16&pro
    ducts_id=1642

    Skóra dobrej jakości, jedno co się stało to puścił mi rzep blokujący
    suwak pod szyją (widać go na zdjęciu). Poza tym jak za tę cenę - jestem
    zadowolony. Aha, kurtka nie bardzo, mimo podpinki, nadaje się na chłodne
    dni. Tutaj lepiej sprawdzi się np. Modeka Shield Pro, którą też mam.
    Znajomy na Modekę strasznie narzeka, ale w mojej nic się nie stało. Szwy
    się nie prują, nic nie odpada.

    --
    duddits

  • 10. Data: 2010-03-24 08:05:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości

> [...]
    > dni. Tutaj lepiej sprawdzi się np. Modeka Shield Pro, którą też mam.
    > Znajomy na Modekę strasznie narzeka, ale w mojej nic się nie stało.

    Nie wiem w jakich sklepach się ubierasz, ale dla mnie wydanie 600zł na
    kurtkę jest jakimś tam wydarzeniem.
    I jeżeli po sezonie puściłby mi rzep blokujący suwak pod szyją to bym
    nie napisał, że "mojej nic się nie stało".
    Bo się stało.
    Ale optymistycznie pozdrawiam.

    --
    Jasio