  • 1. Data: 2010-03-22 05:24:46
    Temat: Hallotron - gdzie szukac?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Padl mi czujnik predkosci w pomaranczowym. Zwykly hallotron zamkniety
    w tulei M8 wkrecanej w przedni zacisk. Moge oczywiscie kupic oryginal
    ale czuje, ze mozna to znacznie taniej zalatwic. Sam hallotron to nie
    problem ale przydalby sie taki juz w jakiejs obudowie - najlepiej
    wlasnie w tulei M8.

    Ktos wie gdzie taki wynalazek znajde (wawa lub net)?

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 2. Data: 2010-03-22 06:32:56
    Temat: Re: Hallotron - gdzie szukac?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    doktorski pisze:
> [...]
    > wlasnie w tulei M8.
    >
    > Ktos wie gdzie taki wynalazek znajde (wawa lub net)?

    Wolumen? No i coś mi świta, że Węglik działa w handlu elektroniką to
    może coś Ci podpowie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2010-03-22 07:54:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Mar, 06:24, doktorski <d...@g...com> wrote:
> [...]
    > wlasnie w tulei M8.
    >
    > Ktos wie gdzie taki wynalazek znajde (wawa lub net)?

    Hallotron hallotronowi nie równy. Nie wiesz czy to jest bi-polarny,
    omni-polarny czy uni-polarny bo to trochę różnica jest. Dwu czy trzy
    przewodowy? A ta tuleja z czego jest? Ja robiłem taki patent że
    lutowałem kable, na czujnik zakładałem rułkę i wciskałem klej na
    gorąco.

    Co jest śmieszne ale w Wawie dorwać hallotron jest mega ciężko. Na
    Wolumenie mają tylko w jednym sklepie (przynajmniej mieli w grudniu)
    zaraz po lewej za bramą ale nie od wjazdu z ul. Wolumen tylko tej
    równoległej do Kasprowicza a w drugim mają SMD ale to by było ciężko
    polutować ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-03-22 09:19:13
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-22 06:24:46 +0100, doktorski <d...@g...com> said:

> [...]
    > wlasnie w tulei M8.
    >
    > Ktos wie gdzie taki wynalazek znajde (wawa lub net)?

    Wg strony http://www.ktmworld.com/ w Stansach sam czujnik do EXC 525
    '03 kosztuje $14.14 (w Europie ceny są podobne, raz trochę niższe, raz
    trochę wyższe). Za tyle nie chciałoby mi się kombinować. Choć
    oczywiście pozostaje kwestia czasu sprowadzenia - u Twojego
    najbliższego dilera - 3F (o ile nic się ostatnio nie zmieniło) może to
    zająć nawet z miesiąc...

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-03-22 11:13:22
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 22 Mar, 10:19, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
> [...]

    > '03 kosztuje $14.14 (w Europie ceny są podobne, raz trochę niższe, raz
    > trochę wyższe). Za tyle nie chciałoby mi się kombinować.
    Mi tez nie tylko ze wg tej samej strony czujnik do mojego kosztuje:
    CABLE FOR DIGITAL SPEEDOM. 03 $62.56
    A to juz mala roznica przy cenie samego kontaktronu na poziomie kilku
    zlotych.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 6. Data: 2010-03-22 11:26:01
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-22 12:29, AZ pisze:

    > Czyta priva?

    nie bo priv jest dla mięczaków :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2010-03-22 11:29:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-22, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Mi tez nie tylko ze wg tej samej strony czujnik do mojego kosztuje:
    > CABLE FOR DIGITAL SPEEDOM. 03 $62.56
    > A to juz mala roznica przy cenie samego kontaktronu na poziomie kilku
    > zlotych.

    Czyta priva?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-03-22 11:32:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-22 12:13:22 +0100, doktorski <d...@g...com> said:

> [...]
    > CABLE FOR DIGITAL SPEEDOM. 03 $62.56
    > A to juz mala roznica przy cenie samego kontaktronu na poziomie kilku

    Tey, ale się zdecyduj czy padł Ci kabel, czy czujnik, a może oba? Z
    czujnikiem bym nie rzeźbił, kabel to raczej chyba niewielki problem dla
    pierwszego lepszego elektryka choćby samochodowego (jeśli sam się
    brzydzisz lutownicy), a po fiszce sądząc są to 2 osobne części (chyba
    że w rzeczywistości wygląda to inaczej?).

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-03-22 11:51:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-22, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

> [...]
    > brzydzisz lutownicy), a po fiszce sądząc są to 2 osobne części (chyba
    > że w rzeczywistości wygląda to inaczej?).

    Panie a to nie jest tak, ze czujnik jest na kablu? Bo $14.14 to tam kosztuje
    MAGNET FOR DIGITAL SPEEDOM. 03 - czyli magnes ktory jezdzi pod czujnikiem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-03-22 12:42:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-22 10:19, de Fresz pisze:

    > Wg strony http://www.ktmworld.com/ w Stansach sam czujnik do EXC 525 '03
    > kosztuje $14.14 (w Europie ceny są podobne, raz trochę niższe, raz
    > trochę wyższe)

    Z doswiadczenia z japoncami wiem iz ceny w Europie sa identyczne, tyle
    ze przeliczone 1$=1Euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!