    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Hallotron - gdzie szukac?
    Date: Mon, 22 Mar 2010 12:32:20 +0100

    On 2010-03-22 12:13:22 +0100, doktorski <d...@g...com> said:

    > raz
    > Mi tez nie tylko ze wg tej samej strony czujnik do mojego kosztuje:
    > CABLE FOR DIGITAL SPEEDOM. 03 $62.56
    > A to juz mala roznica przy cenie samego kontaktronu na poziomie kilku
    > zlotych.

    Tey, ale się zdecyduj czy padł Ci kabel, czy czujnik, a może oba? Z
    czujnikiem bym nie rzeźbił, kabel to raczej chyba niewielki problem dla
    pierwszego lepszego elektryka choćby samochodowego (jeśli sam się
    brzydzisz lutownicy), a po fiszce sądząc są to 2 osobne części (chyba
    że w rzeczywistości wygląda to inaczej?).

    de Fresz