    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Date: Mon, 28 Aug 2023 12:19:14 +0200

    On 28/08/2023 10:25, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Zastosowano jakiś prymitywny protokół bez kodowania.

    Ktoś mi kiedyś powiedział, że kolej to takie miejsce, gdzie stosowane są
    wyłacznie rozwiązania bezpieczeństwa które są "okrzepłe", mające 50+
    lat. Nie pamietam, czy to było dokładnie 50, ale liczba była równie
    szokująca.

    Czyli w zasadzie już powinniśmy mieć za chwilę na horyzoncie szansę na
    Z80, może ten enerdowski klon. Na tym dało by radę zrobić jakieś
    prymitywne podpisy, aby być cutting edge of kolejarstwo and tramwajarstwo.

    Tymczasem na YT, bez specjalnego szukania, od ręki są 4 filmiki z
    sygnałem RadioStop. Kwestia nacisnąć nadawanie w Bafoangu czy innym
    Kwaczkokangu i puścić w eter.

    Ciekawe, kto okaże się winny.