  • Data: 2023-08-28 11:41:10
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:ucgepp$1b6fh$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Wychodzi na to że wyrafinowane narzędzia do hackingu, czyli
    > Baofeng za 100zł + smarfon mogą zatrzymać cały kraj, wystaczy
    > "koordynacja" przez Tiktoka.
    >
    > Dla nieklikających: ktoś hackuje kolej nadajac radiostop, jakoś
    > tak podejrzanie często w ostatnich dniach, wiec pewnie pojawił się
    > jakiś filmik na jednej z platform dla nudzących się.
    >
    > Pomojając poziom żenady tej technologii, czy ktoś obeznany z
    > koleją może mi podpowiedziec, czy poza PL również stosowane są tak
    > wyrafinowane systemy polegajace na gwizdaniu do Baofenga?

> [...]

    Od dawna mówię żeby sprawdzić tą całą sojuszniczą broń czy nie ma
    zaimplementowanego systemu radio stop.

    My wydamy gigantyczną kupe kasy a ruscy znajda lub kupią plany jak to
    powyłączać w godzinie W albo powyciagaja baterie.

    Te niedojdy niekompetentne pierdolące głupoty z czołgami w tle
    powinny wziąc się rześko do roboty.

    W Polsce jeszcze nie było podkładania bomb, Biesłanów i Brevików
    ale dam sobie uciąć palec że niedaj book się coś stanie to będą
    dopiero szukac ładowarek, latać po górce i szukać zasięgu gsm i dzwonic
    na Nowogrodzką uzgadniać wersje.

    Będa się zderzać jak roboty odkurzacze albo pikarzyki w starej grze
    wideo jebane nygusy od 7oo aby do 15oo

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.