  • Data: 2010-09-09 19:41:47
    Temat: Re: HaDeeRy
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-09 19:07, limies pisze:
    > tak jak fotografia kolorowa nie wyruguje czarnobialej tak hdr nie
    > wyruguje dotychczasowej techniki
    > Mowimy o dwoch rzeczah.
    > jedna sprawa to przekaz, a druga to srodki techniczne. hdr nie jest
    > czyms nowym stosowano ta technike w filmach holywoodzkich w latach
    > 50'tych poprzez zastosowanie specjalnych kamer filmowych.
    > Polozyles nacisk na przekaz - ja polozylem nacisk na technologie to
    > wszystko.

    Podsumowując, mimo różnicy zdań mamy podobne podejście :) że zacytuje
    sam siebie:
    "Kompresja dynamiki czy HDR jest po prostu jednym z wielu narzędzie
    jakie fotograf ma do dyspozycji i daleki byłbym od robienia z tego religii."
    Sam popełniłem potworka ze histeryczną kompresją dynamiki, i byłem
    zachwycony. Dziś mi się odmieniło ale nie uważam HDR za coś karygodnego,
    osobiście jestem zachwycony programem Sebastiana Nibisza który właśnie
    pozwala na bardzo naturalną kompresje. Uważam tak jak autor SNS-HDR że
    HDR trzeba tak robić by go nie było widać, by służył fotografii jak
    dobry jakościowo obiektyw czy świetna matryca.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.