  • Data: 2010-09-09 23:55:58
    Temat: Re: HaDeeRy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "limies" c...@t...goog
    legroups.com

    > Jutro tym bardziej będzie ciężko -- bo jutro będą
    > lesze źródła światła niż mamy dzisiaj. :)

    : Co bedzie za 100 lat nie wiem, moze powstana techniki symulujące
    : rozbłysk supernowej :-)
    : wrażenie bedzie istniało tylko w naszej swiadomosci.
    : kto 100 lt temu myslał o TV 3D ?

    Pewnie każdy -- tym łatwiej myśleć o czymś, im mniej wiemy o trudnościach
    z tym związanych. Co to 3D w TV? :) Wypukły obraz? :)

    50 lat temu myślano (nawet obawiano się jej) o sztucznej
    inteligencji. Dziś wiadomo, że taka nie istnieje. :)
    (dziś wiadomo, że myślenie nie jest kwestią algorytmów
    i ,,komputerów'' odpowiednio dużej mocy obliczeniowej)

    IMO jeśli jutro coś będzie, to będzie lepsze czernienie i będą wydajniejsze
    źródła światła dające dużo światła (tyle samo na przykład co żarówka o mocy
    jednego kilowata) na powierzchni jednego łebka szpilki od koszul. :) Zakładając,
    że taka dzisiejsza żarówka daje 5% na światło i 95% na ciepełko, idealna lampka
    potrzebuje ,,tylko'' 50 watów...

    Jeśli to zaświeci na tak małej powierzchni, żadna dzisiejsza matryca tego nie
    obejmie. :) (raczej taka matryca dzisiejsza spłonie -- już teraz Canon nie
    zaleca fotografowania Słońca) A taka ,,lampka'' już jest od wielu lat. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'