  • Data: 2009-07-21 11:35:03
    Temat: Re: HUGIN - blad
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Jul., 13:29, "Hue Saturation" <n...@n...post.pl> wrote:
    > zaraz zaraz , poczekaj . nie chce mi sie teraz sprawdzac.
    >
    > czy on w tym czasie czegos nie liczy ? - tak cos kojarze
    > odczekaj pare minut.
    > moze pojawia sie dalsze meldunki , a wtedy czekaj do konca.
    >
    > chyba tak jest.
    >
    > Raczej nie, bo okienko z komunikatem ma tytul: "Blad podczas skladania"

    ach blad podczas skladania
    mowiles o bldezie w trakcie zapisywania.
    to co innego

    nie moze zidentyfikowac punktow , byc moze wielkosc mu nie podchodzi
    ( czy rozmiry zdjec sa identyczne - nie sprawdzalem jak laczy zdjecia
    o roznych wymiarach ale wiele programow rzada zdjec o tej samej
    wysokosci w px)

    sproboj na 2 zdjeciach , w ktorych brzegi zachodza wyraznie na siebie
    - tak pokrywaja sie w ok 20 % szerokosci zdjecia i zwroc uwage aby
    zdjecia mialy te sama wysokosc.

    byc moze to jest ten przypadek ze slabo rozpoznaje ? . o ktorym
    pisalem.
    hugin wymaga dobrze przygotowanych , szeroko zachodzacych na siebie
    zdjec - w przeciwnym wypadku robi glupstwa. on na czs poszukiwania
    wspolnych punktow robi resizing do wysokosci ok 1000 px

    wysokosc zdjec oryginalnych powinna byc co najmniej taka , lepiej
    wyzsza.