  • Data: 2012-03-07 22:49:29
    Temat: Re: HTC Wildfire S czy Sony Ericsson Life + Walkman
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jj7plm$g9u$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak dla mnie oba telefony maja makabrycznie maly ekran, ktory moze tylko
    > zrazic do dotykowcow. 3.5"

    A ja sobię chwalę a WFS to ma nawet 3,2". Wcześniej miałem Spicę i dla mnie
    ten rozmiar jest najlepszy. Telefon mieści się w każdej kieszeni. Może
    oglądanie stron WWW w wersji desktopowej nie jest fajne, ale korzystanie z
    dedykowanych aplikacji serwisów informacyjnych znacznie ułatwia czytanie,
    tak jak Convo, czy Tapatalk ułatwiają korzystanie z części forów
    dyskusyjnych. Problem klawiatury załatwia SwiftKeyX, która naprawdę potrafi
    się sporo nauczyć.

    > ale tak czy siak na tego typu telefon musze przeznaczyc jedna kieszen -

    No ale takiego WFS bez problemu możesz nosić w przedniej kieszeni spodni a
    teraz spróbuj tego samego z SGS II

    > Rozwiazania typu Swype sa bardzo pomocne ale nie wszedzie da sie je
    > zastosowac (hasla, adresy stron, itp) a czeste literowki moga skutecznie
    > znechecic do dotykowcow.

    Dlatego właśnie warto mieć SwiftKeyX nie dość, że się uczy i podpowiedzi
    potrafią znacznie ułatwić i przyspieszyć pisanie to masz możliwość dobrej
    kalibracji przycisków.