  • Data: 2012-03-07 14:00:21
    Temat: Re: HTC Wildfire S czy Sony Ericsson Life + Walkman
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-07 12:09, Latet wrote:
    > Witam,
    >
    > Kończy mi się umowa i z telefonów, które w sensownej cenie zaoferował mi
    > mój operator waham się pomiędzy dwoma:
    >
    > - HTC Wildfire S
    > - Sony Ericsson Life + Walkman

    Jak dla mnie oba telefony maja makabrycznie maly ekran, ktory moze tylko
    zrazic do dotykowcow. 3.5" to minimum; 3.7" to dobry kompromis miedzy
    wielkoscia urzadzenia i ekranu a 3.9" wzwyz to juz sama przyjemnosc.
    Poczatkowo irytowala mnie wielkosc SGS2, posiada ekran 4.3"
    ale tak czy siak na tego typu telefon musze przeznaczyc jedna kieszen -
    czy bedzie to N8 czy SGS2, zdecydowanie wiec wybieram wiekszy ekran
    (4.0" to byloby tak naprawde optimum). Jesli masz mozliwosc przetestuj
    ekran 3.2", szczegolnie zwroc uwage na klawiature ekranowa. Rozwiazania
    typu Swype sa bardzo pomocne ale nie wszedzie da sie je zastosowac
    (hasla, adresy stron, itp) a czeste literowki moga skutecznie znechecic
    do dotykowcow.