  • 1. Data: 2010-12-12 20:04:37
    Temat: HTC, Samsung - android, windows itp - co wybrac?
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    Zastanawiam sie nad zakupem telefonu.
    W tej chwili mam nokie e71 ale poza klawiatura qwerty i dobrej jakosci
    glosem w tym telefonie nic mnie nie cieszy.
    Ostatnio coraz wiecej osob nosi tel. iphon, htc (desire, hd?) czy
    rozbudowane samsung (galaxy chyba).

    Czy mozecie cos doradzic. Co wybrac. Z nowego tel. chcialbym korzystac do:
    rozmowy, smsy, internet w tym strony www oraz poczta (mam 3 rozne konta
    mailowe i z roznych odpowiadam)
    nawigacja
    czasami ogladanie filmow albo sluchanie muzyki

    Zalezy mi na tym aby dlugo pracowala bateria.
    Czy jest jakies zestawienie co maja w/w telefony i dla kogo co jest naj.
    Zastanawiam sie tez nad zakupem sony vaio p - ma wszystko ale ... te
    rozmiary. Nie miesci sie do kieszeni w spodniach :-(

    ps. Czemu zagranica popularny jest BlackBerry a w Polsce to tel. tylko dla
    biznesu?

  • 2. Data: 2010-12-12 20:10:38
    Temat: Re: HTC, Samsung - android, windows itp - co wybrac?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:04:37 +0100, Angorm napisał(a):

> [...]
    > nawigacja
    > czasami ogladanie filmow albo sluchanie muzyki
    >
    > Zalezy mi na tym aby dlugo pracowala bateria.

    Więc żadne z powyższych - duże ekrany dotykowe powodują koszmarne zużycie
    prądu. Zostań przy E71 jako telefon i dokup coś do internetu - np. Dell
    Streak albo Samsung Galaxy Tab (zakładając, że mieści się w budżecie)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2010-12-12 20:46:03
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-12-12 21:04, Angorm pisze:
> [...]
    > rozmiary. Nie miesci sie do kieszeni w spodniach :-(
    >
    > ps. Czemu zagranica popularny jest BlackBerry a w Polsce to tel. tylko

    Osobicie używam HTC Desire, idealnie nadaje się do tego co wymieniłeś,
    ale bateria niestety trzyma max 2 dni.

    Pozdr.
    Skorupa

  • 4. Data: 2010-12-13 18:42:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Angorm pisze:
    > Zastanawiam sie nad zakupem telefonu.
    > W tej chwili mam nokie e71 ale poza klawiatura qwerty
    Samsung i780, albo następcy. jeśli _naprawdę_ korzystasz z qwerty
    będziesz zadowolony.

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-12-14 19:38:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:10, Waldek Godel pisze:

    > Więc żadne z powyższych - duże ekrany dotykowe powodują koszmarne zużycie
    > prądu. Zostań przy E71 jako telefon i dokup coś do internetu - np. Dell
    > Streak albo Samsung Galaxy Tab (zakładając, że mieści się w budżecie)

    Galaxy TAB, 7 calowy lufcik z cena 150% iPada. Ale oczywiscie Godelek
    sie nie zajaknie nawet na sekunde nad tym cudem marketingu samsunga...bo
    mu do koncepcji zlego Stefana nie pasuje