  • Data: 2010-08-26 09:52:01
    Temat: Re: HTC HD2 i win7?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 09:36:21 +0000 (UTC), slawek75 napisał(a):

    > co masz na myśli pisząc "zarżniętego przez własnych autorów"?
    > bo z jednej strony piszesz, że bardzo dobre urządzenie, z drugiej że
    > "zarżnięte ...".

    Bo urządzenie jest świetne. System nieco odstaje od współczesnych tzw.
    standardów a raczej nie system - bo ten jest bardzo dobry i nic mu nie
    brakuje, tylko oprogramowanie.
    Niestety, miliony klientów poleciało za modą a nie realnymi możliwościami,
    więc za klientami poszli developerzy.
    A producent się sfrajerzył i też jak ostatni idiota poszedł za modą - za
    miesiąc wchodzi Windows Phone 7 który nie będzie zgodny z WM6.x
    To oznacza powolny zanik nowych programów na HD2. Owszem, można się ratować
    używaniem Androida, ale ten z kolei wciąż ma długą drogę przed sobą -
    dopiero w najnowszym Froyo 2.2 usunięto najgorsze i najgłupsze ograniczenia
    tego systemu, ale wiele z nich pozostało i pozostanie, bo wynikają z
    ogólnej idei systemu (np. fatalna synchronizacja z pecetem lub jej
    całkowity brak)

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski