  • Data: 2010-08-26 13:02:22
    Temat: a HTC HD2 i dual sim?
    Od: "slawek75 " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Z WP7 przez pierwsze dwa lata będzie jak z Androidowym G1 na początku - w
    > zasadzie zero oprogramowania, wielokrotnie mniej funkcji niż teraz,
    > kompletna dzicz i test wersji beta na żywym organiźmie klientów.

    no tak, to coś tak jak vista z windowsów i eksperymenty M$.
    dzięki, przekonałeś mnie, żeby nabyć HD2-kę :)

    nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie, ale kieruję je już do wszystkich
    grupowiczów.
    czy HD2 potrafi wspópracować z dwoma kartami sim (dual sim)?
    tutaj znalazłem coś na ten temat http://www.simore.ch/en/
    mobile_phone_accessory/HTC/HD2.html , na allegro też są jakieś adaptery np.
    http://allegro.pl/adapter-dual-sim-xxx-rozwiazanie-n
    a-dwa-numery-
    i1189224606.html - nawet w komentarzu ktoś wpisał, że działa z HTC.

    czy ktoś z Was przerabiał to w praktyce i może się ze mną podzielić wiedzą na
    temat: działa/nie działa dual sim przy wykorzystaniu któregoś z powyższych
    rozwiązań w HTC HD2? a jeśli działa, to czy stabilnie, jak to się odbywa itd.
    S.