  • Data: 2010-08-26 10:36:30
    Temat: Re: HTC HD2 i win7?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 10:25:50 +0000 (UTC), slawek75 napisał(a):

    > dzięki za info, ale prawdę mówiąc/pisząc, to teraz dopiero dałeś mi teraz do
    > myślenia :) czy wziąć HD2, czy pójść za modą, poczekać (pewnie nie miesiąc ale
    > z pół roku) i wziąć już coś z 7ką.

    WP7 jest tandetną podróbką iPhone - więc jak już coś brać w tym stylu, to
    lepiej oryginał.
    Jak jest HD2 w dobrej cenie, to brać na rok, dwa i poczekać co się rozwinie
    na rynku. Może do tego czasu zrobią iPoo dorastające technicznie do pięt
    innym urządzeniom, a nasycenie rynku spowoduje spadek cen. Może też Android
    wreszcie dorośnie w jakiejś wersji 5.5

    WP7 nie będzie pozwalał uruchamiać natywnie kompilowanego oprogramowania, a
    tylko w pośrednikach typu XNA czy Silverlight (czyli Microsoftowym
    odpowiedniku Flasha). A to z kolei oznacza, że identycznie napisany program
    na Symbiana/Windows Mobile czy iPhone działający na takim samym sprzęcie
    zawsze będzie szybszy. Ten sam problem mają Android (oprogramowanie w
    Javie) i Bada (wszystko we Flashu)
    To też oznacza, że nie możesz szybko liczyć na jakiekolwiek sensowne
    oprogramowanie, np. nawigację.
    Automapa ma być podobno na iPhone, ale ploty o tym są już od ponad 1.5 roku
    a firma od ponad roku pokazuje te same, nic nie znaczące screenshoty wersji
    alpha. I to przy conajmniej kilkudziesięciotysięcznej rzeszy potencjalnych
    klientów - więc czego oczekiwać dla WP7, gdzie póki co liczba klientów
    równa się zero?
    To tylko pierwszy z brzegu przykład.
    Z WP7 przez pierwsze dwa lata będzie jak z Androidowym G1 na początku - w
    zasadzie zero oprogramowania, wielokrotnie mniej funkcji niż teraz,
    kompletna dzicz i test wersji beta na żywym organiźmie klientów.

    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS
    i HD proste i logiczne"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski