  • 1. Data: 2009-07-13 18:23:08
    Temat: HTC Diamond zwariowal...
    Od: b...@i...pl

    Hej!

    Od paru dni moj Diament zacal sie dziwnie zachowywac... im dluzej pracuje tym
    staje sie wolniejszy az do sytuacji kiedy nie rguje na zaden klawisz, nawet te
    do wylaczania. Gdyby to sie dzialo w tempie paru dni, to ok, ale niestety
    dzieje sie to w ciagu kilku minut od wlaczenia.
    Czy ktos ma pomysl o co moze chodzic ?
    Wyglada to tak jakby sie cos zapetlalo.. tylko co ? Na diamencie nie
    instalowalem nic od wielu miesiecy, ostatni go nie bilem (nie upadl mi ;) ) i
    bylem dla niego mily...
    Gdyby to byl komputer pomyslalbym ze wiatrak na procesoarze sie nie trzyma i
    pewnie sie procesor przegrzewa, albo jest jakis wirus, ktory cos mu robi... no
    ale to nie komputer (no.. troche komputer...).

    Ktos ma pomysl co z tym fantem zrobic ?

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2009-07-13 20:07:04
    Temat: Re: HTC Diamond zwariowal...
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    b...@i...pl pisze:
    > Ktos ma pomysl co z tym fantem zrobic ?
    >
    > pozdrawiam,
    > Kuba

    Może to banalne, ale po prostu zrób mu hard reset i poinstaluj to co
    potrzebujesz od nowa, zamiast zachodzić w głowę co sie dzieje.
    Niby pracochłonne z ponowną instalajcą aplikacji ale będziesz miał spokój.

  • 3. Data: 2009-07-13 20:27:47
    Od: b...@i...pl

    > Może to banalne, ale po prostu zrób mu hard reset i poinstaluj to co
    > potrzebujesz od nowa, zamiast zachodzić w głowę co sie dzieje.
    > Niby pracochłonne z ponowną instalajcą aplikacji ale będziesz miał spokój.

    I tak wlasnie zrobilem...
    Tylko ze bardzo nie chcialem tego robic :)
    Teraz pol dnia roboty z instalowaniem :P

    kuba

  • 4. Data: 2009-07-15 06:51:42
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    b...@i...pl wrote:
> [...]
    > pewnie sie procesor przegrzewa, albo jest jakis wirus, ktory cos mu robi... no
    > ale to nie komputer (no.. troche komputer...).

    to nie zalezy od komorki, tylko od systemu operacyjnego

    HTC Touch Diamond posiada Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional,
    widocznie to wielkie dziadostwo,

    ciekawe jak wyglada stabilnosc telefonow na androidzie, ktory jest
    oparty na linuksie, a linuks slynie ze stabilnosci ...

  • 5. Data: 2009-07-15 07:51:56
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 08:51:42 +0200, R.M. napisał(a):

> [...]
    >
    > ciekawe jak wyglada stabilnosc telefonow na androidzie, ktory jest
    > oparty na linuksie, a linuks slynie ze stabilnosci ...

    Dużo zależy od tego co będziesz instalował. Jak się pakuje do systemu
    wszystko, co w ręce wpadnie, to i linux nie pomoże. Tyle, że jego o niebo
    łatwiej do porządku doprowadzić.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 6. Data: 2009-07-21 04:55:26
    Od: Jacy <j...@t...pl>

    Zrób Hard Reset.
    Przedtem kopię kontaktów i innych danych.
    HR można zrobić tak że dane na karcie 4G przeżyją.
    Znajdź poczytaj.
    http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=105474.0