  • 1. Data: 2011-06-26 14:48:01
    Temat: HTC D. Z - nawigacja, strona startowa
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Kolejny weekend i przy okazji trochę czasu na zabawę z telefonem.

    Zastanawia mnie jak zmienić stronę startową z jedynie słusznej (htc) na
    pustą. Nie znoszę jak cokolwiek ładuje mi się samoczynnie, a opcji
    pozostawienia pustej jakoś nie widzę. Kreator nie pozwala na żadne
    spacje, czy puste miejsce. Zawsze mogę wpisać głupotę, ale to nie
    rozwiązanie. Jakieś podpowiedzi?

    Z innej beczki. Jest zainstalowana mapa (całkiem fajna), ale przy
    odpaleniu panelu samochodowego (nawigacja premium) skubaniec najpierw
    piszczy o 30 dniowej licencji testowej, a później prosi o zakup (co
    ciekawe wcześniej przy aktualizacjach mapy nie piszczał o nic tylko pobrał).
    Zastanawiam się na ile jest to przydatne narzędzie i na ile dobrze
    działa jako nawigacja samochodowa? Inaczej mówiąc czy warto toto
    zanabyć. Ktokolwiek używa i poleca?

    __
    Irek.N.

  • 2. Data: 2011-06-26 18:39:36
    Temat: Re: HTC D. Z - nawigacja, strona startowa
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 16:48:01 +0200, Irek N. wrote:
> [...]
    >pozostawienia pustej jakoś nie widzę. Kreator nie pozwala na żadne
    >spacje, czy puste miejsce. Zawsze mogę wpisać głupotę, ale to nie

    DUPA wpisac, D.U.P.A :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-06-26 19:30:49
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > DUPA wpisac, D.U.P.A :-)

    Tako też się stało, ale nie to chciałem osiągnąć.
    Generalnie projektanci systemu dużo na sztywno ustawili i mają w _jak
    piszesz_ preferencje użytkowników. Zawiedziony jestem normalnie, windows
    nie narzucało mi tyle odgórnie :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2011-06-26 20:41:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 21:30:49 +0200, Irek N. wrote:
> [...]
    >Generalnie projektanci systemu dużo na sztywno ustawili i mają w _jak
    >piszesz_ preferencje użytkowników. Zawiedziony jestem normalnie, windows

    przesiadz sie na win7, nie bedziesz narzekal na HTC :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-06-26 21:00:21
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl>

    Dnia 26-06-2011 o 16:48:01 Irek N. <j...@t...tajny.jest> napisał(a):

> [...]
    > pozostawienia pustej jakoś nie widzę. Kreator nie pozwala na żadne
    > spacje, czy puste miejsce. Zawsze mogę wpisać głupotę, ale to nie

    about:blank

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 6. Data: 2011-06-26 21:06:56
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > przesiadz sie na win7, nie bedziesz narzekal na HTC :-)

    Proszę Cię...
    Właśnie odpaliłem pocztę, bardzo sensownie zrobiona, dokładnie tak jak
    chciałem (m.in. kasowanie w telefonie jak z serwera zniknie, oryginał
    wysyłany na konto żeby nie mieć 2 nadawczych). :) Miodzio, i po co komu BB?

    Wiem, że można telefon jak to ładnie mówią z-rootować i dowolnie sobie
    wszystko poukładać (lub prawie dowolnie). Kłopot w tym, że ja w tym nie
    siedzę, nie mam czasu na doktoryzowanie się. Chciał bym usunąć ileś tam
    aplikacji, ale na ten moment nie potrafię, nie mam czasu na takie
    grzebanie. Wolę go poświęcić na naukę obsługi, bo chyba tak powinienem
    to nazwać (wcześniej miałem WM z rysikiem, Boże jak mi go brakuje :( ).

    Dorzuć lepiej co z tą nawigację, bo d.u.p.a. działa, choć nie o to mi
    chodziło (serio) :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2011-06-26 21:10:44
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > about:blank

    Yes, yes... to je ono Panie.

    THX,
    Pozdrawiam.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2011-06-26 21:11:30
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > ... bo d.u.p.a. działa, choć nie o to mi chodziło (serio) :)

    Never mind ;)

    Irek.N.

  • 9. Data: 2011-06-26 21:14:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 23:06:56 +0200, Irek N. napisał(a):

    > Właśnie odpaliłem pocztę, bardzo sensownie zrobiona, dokładnie tak jak
    > chciałem (m.in. kasowanie w telefonie jak z serwera zniknie, oryginał
    > wysyłany na konto żeby nie mieć 2 nadawczych). :) Miodzio, i po co komu BB?

    zrobiona????? raczysz żartować. To się nazywa IMAP.
    Ma swoje wady i zalety.

    > Dorzuć lepiej co z tą nawigację, bo d.u.p.a. działa, choć nie o to mi
    > chodziło (serio) :)

    Z nawigacją to powiedz najpierw co tam masz, bo może być dużo różnych
    rzeczy - od CoPilota po ten nowy wynalazek HTC zrobiony wspólnie z
    TomTomem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 10. Data: 2011-06-26 21:49:07
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > zrobiona????? raczysz żartować. To się nazywa IMAP.
    > Ma swoje wady i zalety.

    Niestety nie Waldku (albo stety - jest wybór w każdym razie i można po
    Twojemu), pop-ek zwykły, ino sensowny w opcjach :)

    > Z nawigacją to powiedz najpierw co tam masz, bo może być dużo różnych
    > rzeczy - od CoPilota po ten nowy wynalazek HTC zrobiony wspólnie z
    > TomTomem.

    I chyba toto wynalezione mam. Nazywają to panelem samochodowym, a
    odpalana jest Nawigacja Premium, tutaj link do mikroopisu:
    http://bloghtc.pl/htc-desire-hd-i-desire-z-panel-sam
    ochodowy

    40 baksów nie majątek, ale jeśli jest totalnie pop...e, to trzeba się
    będzie rozglądać zacząć :)

    Wiesz co mnie zaciekawiło? Mam 2 znajomych z takim telefonem i żaden,
    nie wykorzystuje go poza opcją telefonu i zabawy. Żadnego office czy
    VPN-u, że o poczcie nie wspomnę. Trochę dziwnie...

    Miłego.
    Irek.N.