    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC D. Z - nawigacja, strona startowa
    Date: Sun, 26 Jun 2011 23:06:56 +0200

    > przesiadz sie na win7, nie bedziesz narzekal na HTC :-)

    Proszę Cię...
    Właśnie odpaliłem pocztę, bardzo sensownie zrobiona, dokładnie tak jak
    chciałem (m.in. kasowanie w telefonie jak z serwera zniknie, oryginał
    wysyłany na konto żeby nie mieć 2 nadawczych). :) Miodzio, i po co komu BB?

    Wiem, że można telefon jak to ładnie mówią z-rootować i dowolnie sobie
    wszystko poukładać (lub prawie dowolnie). Kłopot w tym, że ja w tym nie
    siedzę, nie mam czasu na doktoryzowanie się. Chciał bym usunąć ileś tam
    aplikacji, ale na ten moment nie potrafię, nie mam czasu na takie
    grzebanie. Wolę go poświęcić na naukę obsługi, bo chyba tak powinienem
    to nazwać (wcześniej miałem WM z rysikiem, Boże jak mi go brakuje :( ).

    Dorzuć lepiej co z tą nawigację, bo d.u.p.a. działa, choć nie o to mi
    chodziło (serio) :)

    Miłego.
    Irek.N.