    Subject: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Sun, 22 May 2016 11:31:24 -0400

    On 5/22/2016 3:32 AM, Sebastian Biały wrote:

    > PS4 opiera się skutecznie. Wii pomimo poczastkowego fail, w ostatnich
    > upgrades bylo już niełamalne softwareowo. To nie jest kwestia wiary. To
    > kwestia faktów. Produentom konsol chwilowo zależy bardziej niż
    > produentowm OSów.

    nie jestem zainteresowany konsolami, ale z tego co widze, google podaj
    ponad 11 milionow stron dotyczacych hackowania PS4, nawet jesli ulamet
    tego ma merytoryczna wartosc, to nie jest tak jak mowisz.

    > Secure boot chain zazwyczaj nie bazuje na niczym skomplikowanym i są to
    > pojedyncze kilobajty kodu. Wii udało się zlamać bo jeden z developerów
    > okazal się imbecylem. Jak poprawili to już sie nie dało. Mija chyba z 6
    > lat od tego i dalej secure boot na wii nie jest złamane.

    podobnie z WII. zawsze bedzie jakis imbecyl, jak go nazywasz (ciekawe
    skad takie szybkie u ciebie diagnozy) czy inne niedopracowania.

    > Dalej nie czaisz bazy: w świecie PC te technologie przychodzą powoli.
    > Kilkia miesiąty temu Microfot zarekomentował uniemozliwienie bootowania
    > bez podpisanego kernela. Innymi slowy jesli trafisz na nadgorliwego
    > producenta BIOSu to linuxa na sprzęcie możesz już nie postawić. Na razie
    > nie widuję takiego sprzętu, ale możliwośc jest. Zgadnij co zrobi MS w
    > sytuacji kiedy przegrywa na wszystkich rynkach?

    nie interesuje mnie zupelnie jak to powstaje. interesuje mnie, ze zawsze
    sa i beda mozliwosci zlamania zabezpieczen i taka jest rzeczywisctosc.

    > Wyjmując z kieszeni pare mln dolarów ze zrzutki na startupie. Tak, to
    > jest prawdopodobne i przecież się już zdarzało, prawda?

    o kickstarterze slyszales? pewenie nie, bo to tez jest juz czesc
    rzeczywistosci.

    oszukuj sie jak ci wygodnie. <rs>