  • 1. Data: 2009-11-01 23:04:33
    Temat: HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na...
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Chcę wymienić laptopa na trochę silniejszego. Aby fotoszop i corel szybciej
    chodził i ogólnie system XP też (może kiedyś siódemkę bym wrzucił)

    Możecie mi podpowiedzieć na jaki?
    Coś spośród Delli, HP, Asusów i Toschib.
    Tak aby dołożyć 300 - 500zł.

    Obecny to HP nc6000 Pentium M 1.6MHz, 1GB RAM, Radeon 9600
    - czyli dobry sprzęcik tak z przedziału (wg rynku Allegro) ok 700zł, a
    target na przedział ok 1000 max 1200zł. Oczywiście używany :)

    Z góry dziękuję za pomysły

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-11-02 08:29:10
    Temat: Re: HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na...
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr M pisze:
    > Chcę wymienić laptopa na trochę silniejszego. Aby fotoszop i corel szybciej
    > chodził i ogólnie system XP też (może kiedyś siódemkę bym wrzucił)

    Dziwne oprogramowanie jak na komputer przenośny.

    > Możecie mi podpowiedzieć na jaki?

    Polecam pracować intensywnie na stacjonarnym, a komputera
    przenośnego używać do... noszenia. Przy pracy w terenie li-
    czy się mobilność, a nie wydajność.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-11-02 08:53:28
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne oprogramowanie jak na komputer przenośny.

    Widac taki ma tryb pracy.
    Wolalbys taszczyc ze soba stacjonarny?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2009-11-02 09:38:32
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Radosław Sokół tak oto obwieścił(a):

    > Dziwne oprogramowanie jak na komputer przenośny.

    Masz na myśli obszar wydajności. Bez przesadyzmu. W Corelu robiłem projekty
    na stacjonarnym na 386 z 15 lat temu.

    > Polecam pracować intensywnie na stacjonarnym,

    Tyle że ja nie pracuje intensywnie i nie mam w planie. Nie potrzebuje
    graficznej stacji roboczej. Nie pracuje stricte jako grafik.

    > a komputera przenośnego używać do... noszenia.

    Dobra, będziesz mi tą stacjonarkę nosić codziennie do i z pracy? Ok zgadzam
    się. Aha, i często trzymać go za mnie na kolanach nie zapomnij.

    > Przy pracy w terenie liczy się mobilność, a nie wydajność.

    Nie pracuje w terenie, głównie siedzę na tyłku, czasem tylko się ruszam.
    Także jest tu potrzebny kompromis miedzy tą "mobilność, a nie wydajność."

    Wyskrobałem na ten cel ok 300-500zł i chcę zrobić upgrade tego laptopa.
    Męczy mnie już też jego matryca matowa. Gdy przesiadam się z innego to jest
    duże pogorszenie jakości (kąt nachylenia, kolory, biel).

    Wyskrobałem i tak trochę nie orientuje się co jest dobrego w cenie tak do
    ok 1200zł max. W używkach. Zawsze z jakiegoś przedziału cenowego są jakieś
    stałe modele, pewniki, niezmienne, co zasługują na szacunek i pewność
    dobrego wyboru. Gdyby ktoś rzucił jakimś symbolem bardzo bym był wdzięczny.

  • 5. Data: 2009-11-02 11:45:47
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Nie pomogę, wtrącę tylko, że nie rozumiem kupowania używanego laptopa...

    g.

  • 6. Data: 2009-11-02 12:23:23
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "geyb" napisał
    > Nie pomogę, wtrącę tylko, że nie rozumiem kupowania używanego laptopa...
    Spoko, rozumiem Cię, podrzuć tylko kilkaset złotych autorowi wątku ;-)

  • 7. Data: 2009-11-02 12:25:34
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie pomogę, wtrącę tylko, że nie rozumiem kupowania używanego laptopa...

    Ale kogo to obchodzi?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2009-11-02 12:37:41
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    A co masz do używanych laptopów?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-11-02 12:39:56
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >A co masz do używanych laptopów?
    > JaC

    Zupelnie nic...

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2009-11-02 15:28:53
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Radosław Sokół in news:2009110208291100@grush.one.pl
    > Dziwne oprogramowanie jak na komputer przenośny.

    dlaczego?
    [bo grafika wymaga lepszego monitora-podgladu efektow pracy
    grafika/graficznej?
    bo ja tylko w tym widze problem. Jest inny, poza filozofią?]