  • 21. Data: 2009-11-12 12:52:49
    Temat: Re: HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na...
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-02 00:04, Piotr M pisze:

    > Możecie mi podpowiedzieć na jaki?
    > Coś spośród Delli, HP, Asusów i Toschib.
    > Tak aby dołożyć 300 - 500zł.

    Szczerze? Dokup 2 GB RAM i wymień dysk na szybszy. W szopie i corelu
    zauważysz różnicę.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 22. Data: 2009-11-12 23:46:55
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Mich@l tak oto obwieścił(a):

    > Szczerze? Dokup 2 GB RAM i wymień dysk na szybszy. W szopie i corelu
    > zauważysz różnicę.

    I wiesz? Masz racje. Tylko że jak to zrobię to prawie wyjdzie na jedno a za
    ok 1200zł można mieć Toshibe Core2duo T7300 2GHz, 2MB RAM, 250GB, Geforce
    7300. Z XPekiem takie coś poszaleje.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 23. Data: 2009-11-13 13:00:59
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-11-13 00:46, Piotr M pisze:

    > I wiesz? Masz racje. Tylko że jak to zrobię to prawie wyjdzie na jedno a za
    > ok 1200zł można mieć Toshibe Core2duo T7300 2GHz, 2MB RAM, 250GB, Geforce
    > 7300. Z XPekiem takie coś poszaleje.

    Kwestia znalezienia okazyjnego zakupu. Ja osobiście, kiedy stałem przed
    podobnym dylematem, wolałem rozbudować swojego sprawdzonego Thinkpada
    T40 niż pakować się w nieznane. Nawet wiedząc o tym że za te same
    pieniądze mógłbym mieć trochę szybszy sprzęt.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl