  • 1. Data: 2009-10-31 21:45:10
    Temat: Kłopot z HP 1600 color
    Od: "Rylen" <r...@m...pl>

    Od pewnego czasu mam z nią kłopot polegający na tym że wydruki
    są pokryte kolorami (tak jakby sie proszek z tonera wysypywał)
    jeśli wyczyszcze folię to 2-3 kartki zrobi dobrze i znów muszę czyścić
    szmatką folię. Zauważyłem też że na niektórych wałkach jest rozsypany toner.
    Wszystkie 4 tonery są "regenerowane" . Ale z początku było dobrze. dopiero
    po wykonaniu 200-250 wydruków zaczęły sie pojawiać te plamy na wydrukach.
    Jak sobie z tym poradzić ? Oczywiście nie kupując orginalnych -drogich
    tonerów ?
    (czipy były też wymieniane po dosypaniu toneru) Toner czarny nie wysypuje
    się.
    Rylen

  • 2. Data: 2009-10-31 22:46:23
    Temat: Re: Kłopot z HP 1600 color
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 22:45:10 +0100, Rylen napisał(a):

    > Zauważyłem też że na niektórych wałkach jest rozsypany toner.
    > Wszystkie 4 tonery są "regenerowane" .
    > Jak sobie z tym poradzić ? Oczywiście nie kupując orginalnych -drogich
    > tonerów ?

    Jak skończyły sie tonery dołączone z drukarką też wziąłęm zamienniki. Efekt
    jak u ciebie, choć w zasadzie dotyczył żółtego. U mnie pomogła jednak
    wymiana na oryginalne. Możesz ew testować innych dostawców zamienników

    --
    marcin

  • 3. Data: 2009-10-31 23:44:31
    Od: "Aragorn" <aragornUSUN*TO@interia.pl>

> [...]
    > tonerów ?
    > (czipy były też wymieniane po dosypaniu toneru) Toner czarny nie wysypuje

    Pewnie listwa padla

  • 4. Data: 2009-11-01 12:38:50
    Od: Invi <a...@o...pl>

    Kupując tonery zamienniki/regenerowane trzeba zwracać uwagę na to czy
    toner był faktycznie regenerowany, bo dosypanie proszku do tonera to nie
    jest żadna regeneracja. Regeneracja to wymiana bębna światłoczułego, listw
    itd, jedyne co zostaje takie samo to obudowa z tworzywa sztucznego.
    Niestety sporo sprzedawców zamienników robi tak, że skupują puste tonery,
    sypia proszek i sprzedają jako zamiennik/regenerowany czego efektem jest
    słaba jakość wydruków spowodowana zużyciem części w tonerze.

    Pozdrawiam
    Invi

  • 5. Data: 2009-11-01 14:53:44
    Od: "Rylen" <r...@m...pl>

    Użytkownik "Invi" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sypia proszek i sprzedają jako zamiennik/regenerowany czego efektem jest
    > słaba jakość wydruków spowodowana zużyciem części w tonerze.

    No tak! ale jak udało mi się przez poł roku drukować bez problemu (ze
    200-300
    odbitek) na tych regenerowanych ?
    Rylen

  • 6. Data: 2009-11-01 14:56:13
    Od: "Rylen" <r...@m...pl>

    Użytkownik "Aragorn" <aragornUSUN*TO@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie listwa padla
    Ale która "listwa"? Od danego tonera ?

    Rylen

  • 7. Data: 2009-11-02 21:15:04
    Od: "Aragorn" <aragornUSUN*TO@interia.pl>

    widocznei tonery byly zasypane tylko proszkiem a nie zregenerowane, na co
    dzien zajmuje sie sprzedaz tonerow rowniez zregenerowanych - jak jestes z
    lodzi to moge pomoc.

    Aragorn

  • 8. Data: 2009-11-03 18:22:45
    Od: "Rylen" <r...@m...pl>

    > widocznei tonery byly zasypane tylko proszkiem a nie zregenerowane, na co
    > dzien zajmuje sie sprzedaz tonerow rowniez zregenerowanych - jak jestes z
    > lodzi to moge pomoc.
    Niestety ! Ściana Wschodnia - Lublin. Ale dzięki !
    Rylen