  • Data: 2011-07-07 12:02:49
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-07-2011 11:46, masti pisze:

    > a po co mi do ciebie asertywność. To jest po prostu ubaw.

    Dokładnie, to jest ubaw.
    Na żywo z takim gorylem musiałbyś przyjąć postawę asertywną. Świadomość
    zarobienia w mazak przyhamowałaby epitety na jakie pozwalasz sobie w
    internecie. Dałeś się podpuścić jak dziecko i właśnie przyznałeś, że w
    tutaj prezentujesz inną postawę niż na żywo. Wygląda na to, że jesteś po
    prostu cienkim hipokrytą.

    Pozdrawiam
    Paweł