  • Data: 2011-07-07 22:53:27
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-07-2011 21:20, topek pisze:

    > Sam podales argument.
    > Koles blokowal dystrybutor.
    > Sam chciales zatankowac.

    I 3 samochody przede mną, poczekalem 2min, oszacowałem czas po czym
    stwierdziłem że czekanie nie ma sensu i odjechałem. Przejeżdżając obok
    zobaczyłem że gość żre hot doga w samochodzie (z tyłu ciężko zobaczyć co
    się dzieje w szoferce dostawczaka - czyż nie?). Miałem specjalnie się
    zatrzymać i tłumaczyć mu że z tyłu ludzie czekają? Teraz rozumiesz? Czy
    nadal trudne do przyswojenia?

    > Nie zawsze.

    Skoro mnie pouczasz to raczej powinieneś.

    Pozdrawiam
    Paweł