  • Data: 2009-05-06 10:35:10
    Temat: Re: HDR vs. Canon 450D - do uzytkownikow tego aparatu
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Mai, 12:26, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > No cóż. Nawet jakby nie było na końcu uśmieszku i tak odczytałbym to
    > jako ironię. Wydaje mi się, że jednak do pytającego, gdyż z pytania
    > wynika, że nie bardzo wie, po co mu ten HDR.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.
    >
    > --
    > "A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też
    > pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

    nie odebralem jako ironi - nie czytalem calego watku.
    Twoja uwaga co do zasad pomiaru jest sluszna , choc w praktyce mozna
    sie bez tego obejsc , dlatego tez zaoponowalem na uwage popiscy ( a
    ona nie byla ironiczna) iz sie nie mylisz.
    nie zawsze hdr jest mozliwy - co najwyzej uzyskamy jakis efekt ktry
    jest wynikiem pracy algorytmu.
    w obiektach o smalej rozpietosci tonalnej dokladnie taki sam efekt
    uzyskamy jesli bysmy zrobili z oryginalnego zdjecia 3 wyciagi rozniace
    sie luminancja i je zlozyli jakims programem. o wyniku bedzie
    decydowal algorytm.

    w praktyce jest tak ze jak jest duzo slonca , swiatel np w nocy to hdr
    daje efekt a gdy szaro , buro ponuro to nie.

    ale co za problem , niech kazdy probuje.