  • 71. Data: 2010-08-10 13:29:10
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message
    news:i3qrj4$5uj$1@inews.gazeta.pl...

    > jakiej marki zakładałeś te łączniki?

    Nie wiem - firmowane przez Opla. Ulica, przy ktorej mieszkam, byla wtedy
    mocno dziurawa. Teraz troszke mniej, ale tez sporo dziur. Za to laczniki w
    Vectrze C wymienialem pierwszy raz po 90 tys. km.

    --
    Axel

  • 72. Data: 2010-08-10 14:10:02
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Nie wiem - firmowane przez Opla. Ulica, przy ktorej mieszkam, byla wtedy
    > mocno dziurawa. Teraz troszke mniej, ale tez sporo dziur. Za to laczniki w
    > Vectrze C wymienialem pierwszy raz po 90 tys. km.

    hmm o tyle się dziwię że akurat łączniki w V-B to była część o której
    istnieniu większość posiadaczy tego modelu nie wiedziała, podobnie jak
    sworzni wahaczy przednich,

    brat

  • 73. Data: 2010-08-10 15:19:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > W tej konstrukcji nie ma.
    Wogole nie ma stabilizatora?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 74. Data: 2010-08-10 22:39:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2010 15:19:55 +0200, DoQ wrote:
    >Wogole nie ma stabilizatora?

    Stabilizator jest, a lacznikow nie ma, takie sprytne :-)

    http://www.sierra.internetdsl.pl/zawieszenie.php
    kiepsko widac, ale wahacz jest czysto poprzeczny

    http://ford.sklep.pl/pl,product,321605,wahacz,przedn
    i,teknorot,l.html

    A koniec stabilizatora jest mocowany w tej dziurze na srodku, i to
    stabilizator trzyma kolo wzdluz auta.

    J.

  • 75. Data: 2010-08-11 14:03:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:
    sklep.pl/pl,product,321605,wahacz,przedni,teknorot,l
    .html

    > A koniec stabilizatora jest mocowany w tej dziurze na srodku, i to
    > stabilizator trzyma kolo wzdluz auta.

    No tak, ford - niedocenilem marki ;)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 76. Data: 2010-08-11 19:21:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 11 Aug 2010 14:03:13 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > No tak, ford - niedocenilem marki ;)

    Nie wiedziałeś, że Sierra ma jedno z bardziej pokracznych
    zawieszen wśród aut z tamtej epoki? :) Najbardziej mi się
    podobał tekst, że w Ścierce trzeba powymieniać wszystkie
    silentblocki na poliuretan, żeby osiągnąć poziom seryjnej E30
    ;))

    r.
    _____________

  • 77. Data: 2010-08-12 00:25:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > podobał tekst, że w Ścierce trzeba powymieniać wszystkie
    > silentblocki na poliuretan, żeby osiągnąć poziom seryjnej E30

    Nie mialem zielonego pojecia - serio :)
    Z ciekawostek, najwiekszy odsetek forduf sierra widzialem tydzien temu
    w... Krakowie. Jezdzilem tam akurat demoniczna Astra II 1.6 - 100%
    sierrarzy musialo udowodnic ze maja kopa na poziomie Imprezy STi, szkoda
    ze przytrzymywali przy tym spoljery ręcoma ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 78. Data: 2010-08-12 19:11:12
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-08-10 14:10, bratPit[pr] pisze:

    > hmm o tyle się dziwię że akurat łączniki w V-B to była część o której
    > istnieniu większość posiadaczy tego modelu nie wiedziała, podobnie jak
    > sworzni wahaczy przednich,

    Za to o tylnych tulejkach metalowo - gumowych nie potrafili zapomniec :-)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 79. Data: 2010-08-14 15:01:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 17:02:12 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A to on się nie zużywa?
    > No to nie wiedziałem, będę musiał zweryfikować.

    OK. A co w takim razie się nie zużywa? Bo po mojemu, to zaraz silnik
    będziesz musiał wymienić. I nie mów, że się nie zużywa.

    --
    ___________ (R)

  • 80. Data: 2010-08-14 16:27:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 Aug 2010 17:21:40 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Wed, 11 Aug 2010 14:03:13 +0200, DoQ <p...@g...com>
    >
    > Nie wiedziałeś, że Sierra ma jedno z bardziej pokracznych
    > zawieszen wśród aut z tamtej epoki? :)

    Ale wiesz - P406 mial ten sam patent.

    > Najbardziej mi się
    > podobał tekst, że w Ścierce trzeba powymieniać wszystkie
    > silentblocki na poliuretan, żeby osiągnąć poziom seryjnej E30
    > ;))

    Za to jak mi mechanik wymienil na nowe, to 8 lat przejechalem bez
    wiekszych luzow. A byc moze nawet niepotrzebnie wymienialem.

    J.