  • 81. Data: 2010-08-14 16:30:25
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Aug 2010 00:25:04 +0200, DoQ wrote:
    >Z ciekawostek, najwiekszy odsetek forduf sierra widzialem tydzien temu
    >w... Krakowie. Jezdzilem tam akurat demoniczna Astra II 1.6 - 100%

    zjazd wielbicieli granady ? :-)

    >sierrarzy musialo udowodnic ze maja kopa na poziomie Imprezy STi, szkoda
    >ze przytrzymywali przy tym spoljery ręcoma ;-)

    Zderzak to mi kiedys wypadl :-)

    A dynamika .. byly w wersji 1.3, byly 2.9, co kto sobie kupil tak
    jezdzil. No i pamietac ze w ich czasach silnik 1.6 mial typowo 75KM.

    J.

  • 82. Data: 2010-08-15 00:27:54
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 14 Aug 2010 16:27:57 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Za to jak mi mechanik wymienil na nowe, to 8 lat przejechalem bez
    > wiekszych luzow. A byc moze nawet niepotrzebnie wymienialem.

    To zawieszenie jest zj*ne na poziomie konstrukcji, ponieważ koło
    ma możliwość przemieszczania bodajże o parę cm wzdłuż, w
    zależności od sił na nie działających. Trochę trudno, w takim
    przypadku, mówić o trzymaniu jakiejś sensownej geometrii.

    r.
    _____________

  • 83. Data: 2010-08-15 10:50:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 22:27:54 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:

> [...]
    > zależności od sił na nie działających. Trochę trudno, w takim
    > przypadku, mówić o trzymaniu jakiejś sensownej geometrii.

    Przyznaje - narzekalem na "myszkowanie" na drodze.
    Ale myszkowanie bylo male, a trwalosc wielka :-)

    Dodatkowo nie wiem czy to ta przyczyna, bo przeciez to tylny naped -
    wzdluzna sila na kolo dziala tylko przy hamowaniu.
    Hamowala dobrze, nawet w zakretach, czego sie np o Astrze 2 nie da
    powiedziec.

    J.

  • 84. Data: 2010-08-15 11:25:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 16:30:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > zjazd wielbicieli granady ? :-)

    Raczej sierrafan.pl ;)

    --
    ___________ (R)

  • 85. Data: 2010-08-15 11:26:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 22:27:54 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > To zawieszenie jest zj*ne na poziomie konstrukcji, ponieważ koło
    > ma możliwość przemieszczania bodajże o parę cm wzdłuż, w

    Klocmandajże. Na wahaczu trójkątnym to niby nie ma żadnych ruchów? Guma się
    na silentblokach nie poddaje?

    --
    ___________ (R)

  • 86. Data: 2010-08-15 16:21:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Ale wiesz - P406 mial ten sam patent.

    406 ma typowe łączniki i normalne zawieszenie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 87. Data: 2010-08-15 16:31:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Aug 2010 16:21:00 +0200, DoQ wrote:

    >406 ma typowe łączniki i normalne zawieszenie.

    Moglem cos pomylic, ale widzialem jeszcze jedno auto z taka
    konstrukcja. Wydaje mi sie ze to bylo P406. A moze 405 ?

    J.

  • 88. Data: 2010-08-15 17:02:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Moglem cos pomylic, ale widzialem jeszcze jedno auto z taka
    > konstrukcja. Wydaje mi sie ze to bylo P406. A moze 405 ?

    405 też miał łączniki, to musialo byc cos innego:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 89. Data: 2010-08-15 17:36:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 17:02:43 +0200, DoQ napisał(a):

    > 405 też miał łączniki, to musialo byc cos innego:)

    405 miał z tyłu klasyczną belkę wleczoną, identyczną jak w Berlingo,
    Picasso, Xantii i BX. Dwa ostatnie mają oczywiscie hydro zamiast drążka
    skrętnego, ale reszta jest identyczna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 90. Data: 2010-08-15 18:15:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > W moim P307, słynącym z szybko padających łączników, fabryczne elementy
    > poleciały po ~130kkm.

    No cóż - w "moim" P206 padły po ~15kkm. Nie zostały wymienione w ramach
    gwarancji, ale wahacze i owszem. Oczywiście Peugeot Polska te ~10 lat
    temu nie informował klientów o wadzie fabrycznej wahaczy przednich
    (jak zresztą i inni sprzedawcy/producenci).

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.