  • 21. Data: 2010-08-08 22:02:35
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:i3mfj4$hjj$1@news.onet.pl...

    > No co ty, olej też powinien być wymieniony w jej ramach, inaczej tacy
    > fachowcy jak Ty będą niezadowoleni.
    W ramach trzyletniej gwarancji, ktora swego czasu dawalo Daewoo, a z ktorej
    wszyscy sie smieli, olej i wszystkie materialy eksploatacyjne wymieniane
    podczas _bezplatnych_ przegladow byly za darmo. Lacznie z piorkami
    wycieraczek.

    --
    Axel

  • 22. Data: 2010-08-08 22:58:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i3mhnj$pe4$1@news.dialog.net.pl...

    ad_id=21171&pid=186396

    > Jak się wczytać dokładniej, to wychodzi, że to poszczególne ASO walą w
    > przyrodzenie. Jedne twierdzą, że tylko do 25kkm uznają to za awarię, inne,
    > że do 40-tu.

    Ja mam ponad 60 i 3 lata, więc nawet do głowy mi nie przyszło że to się nie
    ma prawa dziać na polskich drogach i że nie mam tego uznawać za element
    eksploatacyjny.

  • 23. Data: 2010-08-08 22:59:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Całe auto się zużywa.

    No właśnie.
    I czy zużycie jakiejś dupereli w zawieszeniu 3 latach jest jakoś szczególnie
    przedwczesne, żeby nie zakładać iż jest to normalne zużycie eksploatacyjne?

  • 24. Data: 2010-08-08 23:00:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktorej wszyscy sie smieli, olej i wszystkie materialy eksploatacyjne
    > wymieniane podczas _bezplatnych_ przegladow byly za darmo. Lacznie z

    Ale dlatego, że taki był zapis.
    W normalnej gwarancji nie ma mowy o darmowej wymianie części zużytych
    eksploatacyjnie w normalnym czasie, zresztą ja już 3 lata przekroczone mam.

  • 25. Data: 2010-08-09 01:24:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > zresztą ja już 3 lata przekroczone mam.

    To kiedy szrota sprzedajesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-08-09 09:04:26
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    Cavallino pisze:

    > A zawieszenie nie?
    > Gdzie tak jest?
    > Bo jak do tej pory wszędzie było.
    > Fiat wymieniał do 30 kkm.

    Mnie amortyzator wymienili po 50 tys. bez żadnych dyskusji - wyszła
    częściowa niesprawność podczas przeglądu. (fiat punto)

  • 27. Data: 2010-08-09 10:22:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > To kiedy szrota sprzedajesz?

    Za dwa lata jak się nim stanie.

  • 28. Data: 2010-08-09 10:48:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Dlaczego kupujesz gejowe zamienniki

    Korzystał ktoś kiedyś z części firmy ramech (to on jest na allegro)?
    http://www.ramech.pl/kontakt.php

    Jakoś nie jestem przekonany co do tego zamiennika.
    BTW: ile jest łączników w Ceed, tylko jeden z przodu?

  • 29. Data: 2010-08-09 11:00:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Doprecyzowując temat gwarancji na Ceed - zawieszenia dotyczy ona tylko do
    > 40 kkm.
    > Czyli wygląda na to, że łącznik stablizatora, którego stukanie zostało
    > wykryte na pierwszym badaniu technicznym kijanki, będę musiał wymienić za
    > własną kasę.
    > Na szczęście ceny części znośne - od 125 zł w ASO, przez 55 zł w
    > KiaSklep.pl do 35 zł na allegro.
    >
    > Czyli pierwszą "awarię" Ceeda mam już za sobą.

    Chodzi o tego samego Ceeda, o ktorym piszesz dwa razy w tygodniu jaki to
    jest zajebisty, bo masz 7 lat gwarancji i nic nie trzeba robic? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-08-09 11:02:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>